(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENDEN SONRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENDEN SONRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Devasa bir roman sekiz satırlık şiire sığdırılmış.... Ne kadar derin manalı ve ne güzel bir duygu dillenmesi... Hani küçük dev adam deriz ya işte bu eser de aynen öyle " Küçük dev şiir" Yüreğine sağlık şaire.. Emeğin zay olmamış.. Saygılarımla.
"Kulağı sağır eden GÜLÜŞ !..." "Akılda kalmiş" Nasılsa bu gerçek düş ! Öylesi bir "Sağırlık" ki, hem de, Hatırlayınca insanı "Mutlu" eden belkide tek ÜZÜLÜŞ !... Güzeldi !... Dinlendirdi ruhumu daha ilk ezberleyiş !...
Kutlarım !!!... Derin anlamlar taşıyordu her serzeniş !!!...
Onatça tarafından 3/31/2012 1:01:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Akılda kalan bir tek gülüşün var şimdi!
Sonsuz bir beyazlık içinde,
Sımsıcak bir kar tanesi.
……………………
Akılda kalan bir tek gülüşün var şimdi!
Kaybolan bir aşk misali,
Yüreğimi kanatır, kemirir içimi.
……………………
Senden bana geriye, bir tek yüreğinin sesi kaldı şimdi!
Sessizliğini dindiremediğim,kulağımı sağır eden…
AŞKIN SESİ KULAKLARDA DAİMA ÇINLAR BAZEN TATLI BAZEN İLE ACI BİR MELODİ GİBİDİR
KUTLARIM GÜZEL KARDEŞİM