Masmavigülüşlerin içinde Bir aşk sefasıydı gözlerin
Biliyor musun Sevgilim! Gölgesi yoktu hüzünlerimin Acısı yok denecek kadar azdı diyarında Çünkü uzak mesafelerin aramıza sızdığı anlarda bile Gökkuşağı gülüşün yeterdi bana.
//…Gittin/m//
Gittin/m ya Gece karası saatler geçti üzerimden Günler ve aylar… Ardından yıllar eskidi gözlerimde
Düşünüyorum da şimdi Ne çok özlemişim gözlerinin buğusunu Uçsuz bucaksız hayallerin deminde En çok da gamzelerini… Ellerine sığınmayı sımsıcak… Özlemişim her şeyini…
Aslında Benden kopmanı istemedim hiç, Gitmen(y)i zamansız… Hele ki gülüşlerinden mahrum kalmayı Yalnızlığa itilmeyi hiç istemedim hiç İnan bana…
Ya söylesene Neydi bizi böylesine acıtan Neydi ürkek bakışları yüzümüze nakşeden …. Yoksa nefessiz kalan bir yürek miydi bizimkisi?
Konuş, susma hadi! Sustuklarını söyle bana…
Tınısı bozuk bir vedanın içinde, Gözlerime susmanı anlamadım hiç Anlamlandıramadım sessizliğini Sevgisizliğini de Hiçbir zaman…
Ah Sevgilim! Yoksa gözlerinden akan acınası sağanak, Yüreğime sustuklarının kini miydi?
***
Suçsuzum diyemem tabi Kabahatin en büyüğü benimdi belli ki Yoksa susmazdı gözlerin böylesine Kapanmazdı ölümüne.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR AŞK SEFASIYDI GÖZLERİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR AŞK SEFASIYDI GÖZLERİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Masmavi gülüşlerin içinde Bir aşk sefasıydı gözlerin
Biliyor musun Sevgilim! Gölgesi yoktu hüzünlerimin Acısı yok denecek kadar azdı diyarında Çünkü uzak mesafelerin aramıza sızdığı anlarda bile Gökkuşağı gülüşün yeterdi bana.
//…Gittin//
Gittin ya Gece karası saatler geçti üzerimden Günler ve aylar… Ardından yıllar eskidi gözlerimde
Düşünüyorum da şimdi Ne çok özlemişim gözlerinin buğusunu Uçsuz bucaksız hayallerin deminde En çok da gamzelerini… Ellerine sığınmayı sıcacık… Özlemişim her şeyini…
Aslında Benden kopmanı istemedim hiç, Gitmeni zamansız… Hele ki gülüşlerinden mahrum kalmayı Yalnızlığa itilmeyi hiç istemedim hiç İnan bana…
Ya söylesene bi Neydi bizi böylesine acıtan Neydi ürkek bakışları yüzümüze nakşeden …. Yoksa nefessiz kalan bir yürek miydi bizimkisi?
Konuş, susma hadi! Sustuklarını söyle bana…
Tınısı bozuk bir vedanın içinde, Gözlerime susmanı anlamadım hiç Anlamlandıramadım sessizliğini Sevgisizliğini de Hiçbir zaman…
Ah Sevgilim! Yoksa gözlerinden akan acınası sağanak, Yüreğime sustuklarının kini miydi?
***
Suçsuzum diyemem tabi Kabahatin en büyüğü benimdi belli ki Yoksa susmazdı gözlerin böylesine Kapanmazdı ölümüne.
SEHER ERSÖZ-05.08.2012
Sevmek kolay ayrılması ise zordur, bu dizeler anlatıyor zorluğu ve ayrılığı şairemizi ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Bazen suçlu yoktur da olmaz, istendiği gibi herşey. Bazen yetmez birinin sevgisi diğerine. Bazen de ağır gelir sevgi birine. Ne olursa olsun gökkuşağı eksik olmasın sizin de gülüşünüzden. Güzel bir iç hesaplaşma okudum ve keşke herkes, kendisini de sorgulayabilse diye düşündüm. Saygılarımla.
Teşekkürler değerli yorumlarınız, dilekleriniz ve de paylaşımınız için. Çok doğru insanoğlu her zaman imkansızın peşindedir ne yazık ki...Masmavi gülüşler hiç kimsenin penceresinden eksilmesin, daim olsun inşallah..Sevgiler...
//…Yüreğin yanı başımdayken //
Masmavi gülüşlerin içinde
Bir aşk sefasıydı gözlerin
Biliyor musun Sevgilim!
Gölgesi yoktu hüzünlerimin
Acısı yok denecek kadar azdı diyarında
Çünkü uzak mesafelerin aramıza sızdığı anlarda bile
Gökkuşağı gülüşün yeterdi bana.
//…Gittin//
Gittin ya
Gece karası saatler geçti üzerimden
Günler ve aylar…
Ardından yıllar eskidi gözlerimde
Düşünüyorum da şimdi
Ne çok özlemişim gözlerinin buğusunu
Uçsuz bucaksız hayallerin deminde
En çok da gamzelerini…
Ellerine sığınmayı sıcacık…
Özlemişim her şeyini…
Aslında
Benden kopmanı istemedim hiç,
Gitmeni zamansız…
Hele ki gülüşlerinden mahrum kalmayı
Yalnızlığa itilmeyi hiç istemedim hiç
İnan bana…
Ya söylesene bi
Neydi bizi böylesine acıtan
Neydi ürkek bakışları yüzümüze nakşeden
….
Yoksa nefessiz kalan bir yürek miydi bizimkisi?
Konuş, susma hadi!
Sustuklarını söyle bana…
Tınısı bozuk bir vedanın içinde,
Gözlerime susmanı anlamadım hiç
Anlamlandıramadım sessizliğini
Sevgisizliğini de
Hiçbir zaman…
Ah Sevgilim!
Yoksa gözlerinden akan acınası sağanak,
Yüreğime sustuklarının kini miydi?
***
Suçsuzum diyemem tabi
Kabahatin en büyüğü benimdi belli ki
Yoksa susmazdı gözlerin böylesine
Kapanmazdı ölümüne.
SEHER ERSÖZ-05.08.2012
Sevmek kolay ayrılması ise zordur, bu dizeler anlatıyor zorluğu ve ayrılığı şairemizi ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.