Yüreğime sancısı çöküyor yokluğunun Hüznüm taşıyor gözbebeklerimden Yanıyor avuçlarımın içi kızgın bir alev misali… Canım acıyor yokluğunda, Kayboluyor maviliğim
Ben ki söylemiştim sen dolu yüreğime Yokluğunla diplere, en diplere vuracağımı ve sonra Hüznün kıyısına yaslanacağımı, Söylemiştim…
Ben ki haykırmıştım varlığına da Yüreğime sensizlik çöktüğünde Önce parmak uçlarımı Sonra mülteci ve z/amansız gidişlerini Hazan yapraklarına vuracağımı Haykırmıştım...
Şimdi vakit yokluğunun ertesi Savruluyor düşlerim mat bir koyulukta .... Ve çizgilerin daha derin avuçlarımda
.......
Oysa sen Mevsimler ötesi bir baharın Yüreğime serpilen en muhacir yanıydın
Şimdi ise Canım acıyor yokluğunda, Kayboluyor maviliğim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CANIM ACIYOR YOKLUĞUNDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CANIM ACIYOR YOKLUĞUNDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mavi veya deli mavi, mutlu bir çocuk olmuyor her zaman. Bazen hüzün ayrılık düşüyor payına.Canını acıtıyor insanın. Hele yara derinse yürekte.Avuçlarında kanıyor şiirler. Çok beğendim yüreğinizin sesini.Kaleminiz daim olsun. Sevgilerimle.
Değerli şairem,güzel bir şiir,felsefesiyle etkileyici ve akıcı bir eserdi,gönül emeğinizi candan kutlarım.duygusal gönül bahçemden 1 demet kırmızı gül bırakıyorum şiir sayfanıza.bütün yıldızları gönderiyorum yaşam kaynağınız siirlerinize ,kaleminiz daim olsun.