Öp yaralarımı yar! Bak, yalnız bırakılmışlığın çığlıkları dudaklarımda, Bilmem ki bu yitirilen kaçıncı sevda!
Kabuk bağlamadan sızılarım, sarmala hadi! Sarmala, incinmiş çocuk yanımı bir kez daha Bir bilsen ne çok acıyor şimdi Ne çok kanıyor anılarım… …. Tut sevinçlerimi, gülüşlerimi sımsıkı, bırakma.
Ben ki sana sadece bir tutam gözyaşı verebilirim, inan! Ki bilirsin, ağlamak ibadetin en güzel şeklidir yar! Senli günlerin hasretini, her şiirin öznesi gibi taşıyorken dilimde Gözlerimde dağlanan sözcüklerin suskunluğunu Baş tacı olmuş yokluğunun her nefesi ile Bir ben fısıldarım kararan güne, bir ben.
Ah yar, Dağıt içindeki kalabalıkların gürültüsünü Sana inceden söylemek istediğim bir şey var! Derler ki “Ayrılıklar Sevdadandır.” Şimdi söyle, sence de öyle midir yar?
Neyse sen bunları boş ver! Hem bilmez misin tüm ayrılıklar birbirinden beter! Sen gel, gamzendeki gülüşü dök yüreğime, Bu bence tüm sevdalara değer!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GAMZENDEKİ GÜLÜŞÜ DÖK YÜREĞİME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GAMZENDEKİ GÜLÜŞÜ DÖK YÜREĞİME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
____________________"de ki Yar yanağındaki gam-zen mezarım olsun tenin toprağım yüreğin kefenim olsun "Kutluyorum değerli kalemi harika bir eser okudum her dem saygımla...