Şimdi yazsam sana ki söz kısa, cümle dilsiz kalır.
haberin var mı İstanbul üşüyor kaşkolsüz bir düş olur ten boyuna hüzün esen rüzgâra kafa tutulmuyor ne zaman uzansa elim kaleme mektup yazsa düğümleniyor boğazıma senler iri kıyım bir gölge sarıyor sessizliği yarım beyaz karalama üşüyor İstanbul haberin var mı?
kayıplar, mahzun sarnıçlarda akıyor tarihin uzantısına düşüyor ayak izleri bir bir geçtiğimiz yollar yaprak sarısı mevsim son bahar ya da kış şarkısı…
uzaklar, Kızkulesi’ne ne vakit gitsem deniz tutuyor dizlerimi kırık bir keman sesi sokak çalgıcısı bozuk para atıyor şapkasına şiir..
bu gecede uyku ağlıyor gözlerimde ısınmıyor yalnızlık belki suç mevsimin ne sende ne bende bizimkisi kış öyküsü…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gönderilmeyen Mektuptu İçim... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gönderilmeyen Mektuptu İçim... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gecede uyku ağlıyor gözlerimde ısınmıyor yalnızlık belki suç mevsimin ne sende ne bende bizimkisi kış öyküsü…......Tadı damağımda güzel bir şiir okudum.Kutlarım
uzaklar, Kızkulesi’ne ne vakit gitsem deniz tutuyor dizlerimi kırık bir keman sesi sokak çalgıcısı bozuk para atıyor şapkasına şiir..
bu gecede uyku ağlıyor gözlerimde ısınmıyor yalnızlık belki suç mevsimin ne sende ne bende bizimkisi kış öyküsü… ............... Nefis bir çalışma. Kutluyorum...
haberin var mı İstanbul üşüyor kaşkolsüz bir düş olur ten boyuna hüzün esen rüzgâra kafa tutulmuyor ne zaman uzansa elim kaleme mektup yazsa düğümleniyor boğazıma senler iri kıyım bir gölge sarıyor sessizliği yarım beyaz karalama üşüyor İstanbul haberin var mı?