bak yine dökülüyor yüzümden ne işim var benim burada salgılar düşünüyorum ne içindi onca belkili yetim trans yelkovan esaretinde tek başına dans zamanın transparan bekleme odasında geçmişten g e l e c e ğ e son! bir reverans kulaklar desen sessiz filmde suflör dizler sen/den yana tembel sadece dudaklarım anason yanından hayli bonkör!
dün pazartesiydi zaten diyorum sen gelmedikçe salı pazarı kalabalıktır ertesini kaybetmiştir cuma bugün pazar yatıyordur neyine tüm günler yalancı olur! ... .. . ama arar bugün, gelir mutlaka evet, evet biliyorum bu gün son çirkin kadın makjayı işte işte inandıramadıkça kendimi kendime sarılıyor dilim pergellere!
ve sen her gelmedikçe ısırganlar dolanıyor bileklerime yoruluyor aklım susuyor kelimelerin içindeki panzehir ama yine de pişman olmuyorum, yılmıyorum nedense! bir tuhaflık var bu işte, bir gariplik hem ben o anlara son değil, som diyorum artık ve ondan boyuna seni getirecek günleri a l t ı n a boğuyor inat eğimli den-den’lerle dolduruyorum!
çıldırıyorum bazen bir çırpıda bitemez diyorum biliyorum sende bir sürü izim var bir yolu olmalı bu yolsuzluğun arsız olabilirim ya da yüksek topuklarla çiğnenen alçak bir kaldırım ama ben seni her çarpıntımın katsayısınca enfiyelemiştim içime oysa ben seni beni hiç bırakmazsın diye bu kadar seviyorum!
ama işe bak sen şimdi ’ üzerime titreyen tek şey cep telefonum!’
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir nedir sorusunun cevabı tek değildir. Ama şundan eminim ki sır değildir şiir. Yani bürokratı da okusa bakkalı da yurdumun insanlarının, anlaşılmaktan uzak olmamalı.
cidden hayran olmamak elde değil hangi dizesini yoruma alsam bilemedim
ve sen her gelmedikçe ısırganlar dolanıyor bileklerime yoruluyor aklım susuyor kelimelerin içindeki panzehir ama yine de pişman olmuyorum, yılmıyorum nedense! bir tuhaflık var bu işte, bir gariplik hem ben o anlara son değil, som diyorum artık ve ondan boyuna seni getirecek günleri a l t ı n a boğuyor inat eğimli den-den’lerle dolduruyorum!
ama burası ayrı etkiledi beni sen gelmedikçe ısırganlar dolanıyor bileklerime
ama işe bak sen şimdi ’ üzerime titreyen tek şey cep telefonum!’
Ama burayı anlayamadım değerli şair.. çalıyordamı titriyor siz yokluğun hisseyatında titriyormusunuz telefonda sizinle.. özlem beklemek ve nedenleri sorgulamak ve dönüp ben ne kadar çokta sevdim demek.. zordur değerli şair çok zor.. anlamlıydı dizelerde bende titredim biraz güzeldi çok güzeldi...
HARİKA BİR SES HARİKA BİR YORUM GERÇEK BİR DİZEYLE BİRLEŞİNCE GÖKKUŞAĞI OLURMUŞ
YÜREKTEN KUTLARIM..
SAYGIMLA....