(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir Şair tarafından silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Adabra kadabra emir komuta Sorumlu bulunmaz gelmez yanıta Otuzdört mezar da yetmez kanıta Belanızı bulun dilerim haktan
Uludere kanı son olsun yeter Fakirin lokması gözüne batar Hamutla deveyi lokmada yutar Düzenin kaderi kokuşmuş kökten
Aykıri söylerim zalim dinlemez Mezara girenler artık inlemez İşine gelmeyen zaten anlamaz Kuluçka alınmaz yumurta cılktan
bu ne güzel dizeler efendim. gerçekten harika olmuş. uzun zaman aradan sonra tekrar şiirlerinizi sayfada görmek ne güzel. çok iyi yazıyorsunuz efendim. saygım ve selamım ile...
_____________________________Kutluyorum değerli kalemi seslenişin haykırman avazın çıktığı kadar haykırmak birleri ölürken birleri ceylan derili koltuklarda poposunu ısıtırken birileri günü birlik yaşamda ekmek derdindeyken birileri o ekmeği nasıl alırım elinden hesaplar içindeyken birileri ölürken birlerinin sadece seyirci olması deme güzel kardeşim söylemeye anlatmaya hakkın yok imiş kardeşim topla bizim oraların tamamını yani doğru ve güney doğuyu kocaman devasal ekranlı bir televizyon olmuş izleniyoruz onlar için ölüm sadece bir dizi televizyondan izlenen bir filim kapat o televizyonu gel hele azıcıkta olsa gerçeklerin kıyısına gel hele ne olur insanlığın sınırına...Saygılarımla.
güzel, gerçeği yansıtan bir şiirdi,
tebrikler,
selâm ve saygılar..