Şimdi Büyük ölüm şarkısı başladığında Gölge inceliyor vurgun yiyor insan Kendisini çıkartırken görüyor: Uzlet çukurundan Günlük susmaları alıp O büyük hüznüyle aydınlığa doğuyor
Düşlerde eylem üretiyor insan Beynin kanatlı karıncası yorgun Geçmekte olana âsi Gelecek olana hücum edecek Hazırlıksız döngü bilmiyor insan
Yani insan Atlantise çökmeye hazır Emniyete alınsa özü Mağrur bakışları deliniyor Kısacası yaşarsa derviş yaşayacak Ölürse çürümüş, nefret ve kinden Dökülecek toprağa
Yukarıda cennet kuşu kanatlarını açar Ecel mai gece gibi görünür Peşinden yuvarlanır ay Her şey susar ağaçlar bile Başlar büyük ölüm korkusu Bir toprak ki insanın dişileriyle ayrıldığı Taranalım vurulalım bulunalım sezgisi Dün yokmuş bugün varmış insan
İlk mevsim yeryüzünü değiştiren İlk insan gözleriyle yumuşamış gök teni Sev ve yarat diye başlayan milâdî bir şiir gibi Çanlar çalınırken gelecek işte öyle Kara geçmişte kaybolur Ahh insan şimdi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan dün yokmuş bugün varmış şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan dün yokmuş bugün varmış şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İlk mevsim yeryüzünü değiştiren İlk insan gözleriyle yumuşamış gök teni Sev ve yarat diye başlayan milâdî bir şiir gibi Çanlar çalınırken gelecek işte öyle Kara geçmişte kaybolur Ahh insan şimdi.
Apayrı bir tat apayrı bir lezzet şaire özgü nice güzellikler sergilenmiş.Çok güzeldi kutlarım saygılar sunarım..
İlk mevsim yeryüzünü değiştiren İlk insan gözleriyle yumuşamış gök teni Sev ve yarat diye başlayan milâdî bir şiir gibi Çanlar çalınırken gelecek işte öyle Kara geçmişte kaybolur Ahh insan şimdi.
ÖYLE BİR DERİNLİK Kİ UFKU ZORLUYOR DOST KUTLAR SEVGİLER SUNARIM...
İlk mevsim yeryüzünü değiştiren İlk insan gözleriyle yumuşamış gök teni Sev ve yarat diye başlayan milâdî bir şiir gibi Çanlar çalınırken gelecek işte öyle Kara geçmişte kaybolur Ahh insan şimdi.
Dün yokmuş bugün var insan.. varda ne kadar var ne kadar insan diye sorasım geliyor çoğu zaman biraz dikçe benimde yorumum ama.. kutlarım kalemi.. güzel şiirdi.. saygılar..
___________Çok farklı sıra dışı güzel ve hoş kutluyorum güzel yüreği yüreğin hiç susmasın kalem dostu kalemin daim olsun insana değer verebilecek tek canlı yine insandır saygılarımla ...
Saygılarımla.........