kış güneşiyle alazlanan karların beyazında mavi aramaklı bir haldeyim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- tepemdeki cam çatı kırılmadıkça toz bulutlarından panjurlar gökleri örtmedikçe dua zikreder gibi, umutlarımı zikredeceğim kim bilir bir gün döner belki talihim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- sevdiğimi uğurladığım bu sahilde daha ne kadar bekleyeceğim?
gözlerinde yerleşik iki yuvarlak kara gecemin yorganıdır onlardan yansıyan ışık ısındıkça hatırlarım tanıştığımız o ânı ilk günden son güne böyleyim işte sana bağımlı, sana alışık böyleyim işte ben böyle bakışlarına itaat eden âşık
tüm zamanını bana ayır diyor gözlerin yan beni beni defa defa an nefes aldıkça cihan daha ne kadar (y)anacağım?
sırtüstü denize uzanmış güneş çıplaklığını seyrediyorum ufuktaki kızıllığın nefessiz kalıyorum ve kımıldamadan üfleniyor kulağıma ılık sırlar "hasretle üşüyen aşkını sabırla ısıt, sabırla büyüt!" diyor rüzgâr
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
daha ne kadar büyüyeceğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
daha ne kadar büyüyeceğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aşkolsun be(n) aşk! daha ne kadar büyüyeceğim? Güzel bir şiir düşmüş gönül sayfanıza, nede güzel anlatmış iki satır herşeyi.Gönül diliniz hiç susmasın şaire.Sevgilerimle.
kim bilir ne kadar, ne zamana kadar fakat, bilinen o ki arayanlar bulurmuş hakeden ve arayanların bulması o lezzeti tatması en içten dileğimdir kutluyorum
Aşkla büyümek, aşka büyümek! Her anımızda aşkı solurken kainatta demek ki yeterli değil, son yolculukta da yine aşkla ruhumuz yükselecek semaya. Yüreğine sağlık Müjgancığım, yine çok güzeldi kaleminden süzülenler yüreklere, gönülden kutluyorum değerli kalemini, nefesine sağlık Deniz hanımın da çok güzel eşlik etmiş duygulara yorumuyla. Esen kalınız mutlulukla...
kış güneşiyle alazlanan karların beyazında mavi aramaklı bir haldeyim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- tepemdeki cam çatı kırılmadıkça toz bulutlarından panjurlar gökleri örtmedikçe dua zikreder gibi, umutlarımı zikredeceğim kim bilir bir gün döner belki talihim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- sevdiğimi uğurladığım bu sahilde daha ne kadar bekleyeceğim? tebrikler...
kim bilir bir gün döner belki talihim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- sevdiğimi uğurladığım bu sahilde daha ne kadar bekleyeceğim?
Maviyi sevdigimden olsa gerek masmavi bir hayal cizildi yuregimdeki gozkyuzune dizelerdeki siirinizle . Yurekten kutladim bu guzel calismaya ve kaleminize .. Sevgimle ..
-mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- sevdiğimi uğurladığım bu sahilde daha ne kadar bekleyeceğim?
ŞİİR YORUM VE FON MÜZİĞİ MÜKEMMEL CANDAN TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ÜSTADEMİ VE SE OLAN DENİZ HANIMI EMEKLERİNİZE SAĞLIK BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.
Okuyanın, dinleyenin ince ince içine işleyen ve finalle vuran bir şiir, öylesine güzel, öylesine hüzünlü.Bir yandan gözümü kapatıp dinlemek isterken, bir yandan oku diyorum kendime.İki yüreğede tebrikler, çok sevgimle.
Şiir, video ve seslendirme hepsi bir arada müthiş bir şiirdi şairem. Özlemişim sizin güçlü kaleminiz okumayı... Şiiri hakettiği yerde görmek ayrı bir güzellik zaten. Kutlarım sizi ve kaleminizi, tabii ses olan arkadaşı da es geçmemek lazım. Her iki yüreğe de teşekkürlerimle, selam ve sevgilerimi gönderiyorum Ankara'dan...
kış güneşiyle alazlanan karların beyazında mavi aramaklı bir haldeyim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- ... Samsun da fırtınalı bir gün de mert ırmağının denize kavuştuğu yerde karaya vuran geminin de rengi maviydi... ... tebrikler efendim şiirleriniz takipte saygı ile...
-mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- sevdiğimi uğurladığım bu sahilde daha ne kadar bekleyeceğim?.........usta kalem mavi özgürlüğünde rengidir....sayenda şiire doyuyoruz saygılar
Sınırları çizilemeyen tek ülkedir aşk demek istiyorum.. Bir şiirimde : Bu sevda beni adam etmeye ederde Ben adam olur muyum / işte onu bilmiyorum...k.karslı Demiştim...Hissettirdiniz.. Kutluyorum..Saygımla...
İnşallah bu serbest-hece ayrılığının sonunu getiririz böylece.
Serbest şiir yazan eski ünlü üstadlar hece sanatının bütün inceliklerine vakıflarmış. Serbest şiirde de bu sanatlar kullanılmalı diye görüş bildirmişler.
Elimden geldiğince serbest şiirde de kafiyeler, ses uyumları, imgelem kullanmaya çalışıyorum. Zamanla daha iyi olur inşallah.
Çok teşekkürler yorum ve ziyaretiniz için, selam ile
İnşallah bu serbest-hece ayrılığının sonunu getiririz böylece.
Serbest şiir yazan eski ünlü üstadlar hece sanatının bütün inceliklerine vakıflarmış. Serbest şiirde de bu sanatlar kullanılmalı diye görüş bildirmişler.
Elimden geldiğince serbest şiirde de kafiyeler, ses uyumları, imgelem kullanmaya çalışıyorum. Zamanla daha iyi olur inşallah.
Çok teşekkürler yorum ve ziyaretiniz için, selam ile
kış güneşiyle alazlanan karların beyazında mavi aramaklı bir haldeyim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- tepemdeki cam çatı kırılmadıkça toz bulutlarından panjurlar gökleri örtmedikçe dua zikreder gibi, umutlarımı zikredeceğim kim bilir bir gün döner belki talihim -mavi müjdedir, mavi umudumdur benim- sevdiğimi uğurladığım bu sahilde daha ne kadar bekleyeceğim?
merhaba...umut sevilen ve özlenendir aslında...bazen pembedir hayalleriiz bazen de mavi...kara olmadıktan sonra ...farklı ve nadide dizeler...paylaşmak çok güzeldi...tebrikler değerli kalem...saygılar...
İşte böyle dost...Aşkın zamanı,yaşı yoktur...Varsa yürekte aşk acı verir,çile çektirir;bir o kadar da büyür aşk.Mükemmel bir anlatım;harika yorum.Emeğinize sağlık.Saygı ve selamlarımla...
gözlerinde yerleşik iki yuvarlak kara gecemin yorganıdır onlardan yansıyan ışık ısındıkça hatırlarım tanıştığımız o ânı ilk günden son güne böyleyim işte sana bağımlı, sana alışık böyleyim işte ben böyle bakışlarına itaat eden âşık
tüm zamanını bana ayır diyor gözlerin yan beni beni defa defa an nefes aldıkça cihan daha ne kadar (y)anacağım?
sırtüstü denize uzanmış güneş çıplaklığını seyrediyorum ufuktaki kızıllığın nefessiz kalıyorum ve kımıldamadan üfleniyor kulağıma ılık sırlar "hasretle üşüyen aşkını sabırla ısıt, sabırla büyüt!" diyor rüzgâr
aşkolsun be(n) aşk! daha ne kadar büyüyeceğim?
2012 Müjgân Akyüz/MAJ
Saygıdeğer Müjgan hocam, yüreğinize sağlık güzel bir şiir, daim saygımla.......
Müjgan hanım yüreğinize sağlık efendim ne güzel bir şiirdir bu böyle efendim. okuyan hanımefendinin yüreğine sağlık. her iki yüreğede en derin saygımı sunarım efendim...
aşkolsun aşk ben daha ne kadar büyüyeceğim evet efendim aşk insanı çocuksu yapıyor dimi kutlarım yazan kalemi yorumlayan dostu emeği geçen her iki yüreğe gönülden saygılarımla selamlar
Ne çok duygu yoğunluğu bu doldum taştım nüjgan hanımcığım seslendiren arkadaşımızın sesi ile dillenmiş şiir her iki yüreğinde ilhamı bol olsun sevgimle..
ne limana yanasan bir gemi nede yelinden eser bu hüzün bu duygu çorak avazım keser satırlarım yanık zikirlerim duada gezer ...umudumda gezinir mavi düşlerim ...benden geri düştü tüm gülüşlerim
...demek geldi içimden haddim olmayaraktan değerli ustade kalemdaşım
her zamanki gibi anlamlı ve duygu dehlizinde duygulara yüreğe hitap eden bu nadide satırlarını kutlarım
ses ile kulaklarımıza lazezet aşınalaştıran o güzel yüreğide kutluyorum
sırtüstü denize uzanmış güneş çıplaklığını seyrediyorum ufuktaki kızıllığın nefessiz kalıyorum ve kımıldamadan üfleniyor kulağıma ılık sırlar "hasretle üşüyen aşkını sabırla ısıt, sabırla büyüt!" diyor rüzgâr
Yüregine kalemine saglık can yine harika bir çalışma yorumda klipte çk güzel olmuş bu fon müziginin benim için anlamı derin eskilere aldı götürdü beni saygılar