elde hazır bir konu varsa etkiyi artırır dramatik bir derinlik sunar gözlere kendisine sunulmuş niyeti ve cesareti iyi kullanır bir bebek arabasını uçarak arabanın altından alırsa
yok yok ağır olur:
Başına tuğla düşen bir adamı iterek kurtarabilir ana fikirde misafir etmenin onurunu yaşayıp duygularını harekete geçirmenin kibiri ile dolabilir.
Kıyasla başka bir konu düşünüp tuale başka portre çizebilir nü en iyisi daha iyi olabilir titreyebilir aniden huhh: şevk yürüyebilir ruha resim hak getire şövale olmak değildi amaç efendim maksat erotizm -öznel- bakış açısı yani.
Olmadı düşüncesinde başka kahraman vardır mutlaka kozete evet evet neden olmasın hem öksüz hem küçük yaşta seyyah e Jan valjan olmadan olmaz efendim iyilik meleği kesilmek zor işte değil hani kişilikleri gayet düzgün işlersen en acıklı sahneleri bile anlatabilirsin kuşkusuz:
O zaman alt üst edersin piyasasını şiir dünyasının dikkatle ve herbirine verdiğin masalsı hayatlar kaleminden hayat bulmuştur böbürlenebilirsin:
Bir eseri tasarlama dünyasında gezintiye çıktın senaryosu fena olmayan hikayeler ürettin peki kırk ve on saniyenin toplamı elli saniye sen hiç elli saniyede şair olanı gördün mü!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
elli saniye şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
elli saniye şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Elli saniyede şiir yazanı görmedim ama bir şiir eklenir eklenmez ilk elli saniyede yorumu yapıştıranı çok gördüm Murat kardeşim, vefat îlanını favori listesine ekleyeni bile gördüm:)
Kiminin derdi şiir, kimininki yorum.
En güzeli yorumlaşıp birbirimizi kandırmak yerine şiire emek vermek. Selam ve sevgimle.
harikaydı efendim
Tebrikler ....