Yastığına mavigüllerimi bırakıyorum uyu/ma..! Hemen şimdi, bir kez daha tutuştur yüreğimdeki ağıtları
Dahası ;
Bildiğimiz, Gördüğümüz, Duyduğumuz, Uzun yollara düşelim yine kısa senfonilerin direngen sesinde..
Güneş batıdan doğmaya kalktığında, unutuldu doğunun cazibesi ıslık savaşında...
Öğretiler, Bildiriler, Referandumlar, Hatta Paye paye yasaklar, "devlet baba sen çok yaşa" sayıklarken, Bırak, zulmün direncine hükmeden insanlık tek gerçeğimiz olsun..!
Biz sevincimizi sana sakladık şiir ve çocukluğumuzun kızağına bağladık ilk harfini, şşş......
Mine Gültepe
Seçici Kurul ve değerli şiir dostlarına teşekkür ve sevgilerimle..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kısa Çöplerden Uzun Hikayeler (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kısa Çöplerden Uzun Hikayeler (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''uzun yollarda serapların peşinde yine kısa senfonilerin umutlu direngen sesinde'' daha mı güzel olurdu,diye düşündüm (nacizane bir öneri)... Şiirinizi çok beğendim. ''ki dinlensin başucunda avaz avaz hüzünlerim'' nefiz olmuş... Kutluyorum...Sevgi ve saygıyla...
Güneş batıdan doğmaya kalktığında, unutuldu doğunun cazibesi ıslık savaşında... ... Doğmaya kalktığında böyle oldu. Ya batıdan doğarsa mina...?Ürperdim.
Güneş batıdan doğmaya kalktığında,
unutuldu doğunun cazibesi ıslık savaşında...
ardında sus düşer dudaklara...kutlamak kalır geriye..
sevgiler.