sana gel diyorum öncesini ve sonrasını unutup kalbim damla damla iki şiir arasına yağmur gibi serin damlasın istiyorum ateşin en harlısına düşer gibi duman olsun istiyorum her şiir
gerdanını ve incilerini kalemle çiziyorum ocağın başındayım savuruyorum gözlerimi ağıtlarım yükseliyor parmak uçlarım kesilmiş sen durursun suskunun iki mancınık arasında küllerimi süpürüp türkümüzü mırıldanıyorsun bacadan tütüyor uçuşuyorum rüzgârla yaşamaya dair bir iz kalmıyor ufukta bir çizgiyim artık yönümü saçlarının ahengi belirliyor sen gözün aydın bensizliğe saçlarını topluyorsun gün ışığı yansıtıyor simsiyahyıldızları tutmuş gibi tel tel ayırıp şiirlerime asıyorum
mısra mısra geliyorsun zambaklar ülkesine sen geldiğinde dudaklarım çöl nöbetinde hançer taşımış gibi kesik kesik ağzımın hokkasında lâl kesilmiş adın anıyorum göz göz olmuş evrende örtülerin gerisine yüzün saklanmış ölümlü sözler perdesini aralayarak suretinle buluşturuyorum yüreğimi
seni düşündükçe divana duruyor kızıl bir çiçek silkiniyor dehşetli rüyalardan gölgenin başladığı yeri arıyorum bir çığlık durmadan yükseliyor korkuyu görüyorum masmavi kesiliyor gözlerine benzeyen öfkem çoğalırken sızarak gökyüzünden toprağıma kabrimin üstüne kurban kesiyorsun
bereketli topraklara benzemiyor sevmeyi bilmeyen katılaşmış yüreğin mevsim güz değil ilkbahar değil gecenin mavisine neden asıyorsun şerrini! uzat ellerini uzat toprağıma erguvanlar uğuldasın çehrene değen ellerinden büyüsün toprağımda bir şiir dur gitme şiir tortusu düşlerini öpsün sana dair imgelerle kesilsin dudakların. gecenin en mavisine yazılsın şiir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiir gibisin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Şiir gibisin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bereketli topraklara benzemiyor sevmeyi bilmeyen katılaşmış yüreğin mevsim güz değil ilkbahar değil ............ mevsim sanırım mevsim karmaşası... bu sabah izmir de kar var çoluk çocuk bağırtı çığırttı içinde eğleşmekte.....
şiir e güzel cümleler yagdırmaya gerek bıle duymuyorum..harikaydı....
favori şairler seçeneği var ordan seç takip edeceğin şairleri haberdar olursun..
benim adım murat memnun oldum pınar ne güzel bakmışsın teşekkür ediyorum ama ben şair değilim yazmaya çalışıyorum işte ama sitede çok değerli kalemler var zaten göze çarparlar
hiç gitmedim ama belki bir gün giderim.. isim neydi sizin bu arada? ben pınar memnun oldum... şiirleriniz ciddi anlamlar yüklenmiş. takip etmekteyim sürekli... gerçi burda o kadar çok iyi yazan varki hepsini nasıl takip edeceğim bilmiyorum. çok değerli kalemler var..
insanları özellikle yaşlıları çok keyifli insanlar bir kahvede iki yaşlı ceplerinden fındık çıkarıp benim fındığın kabuğu daha sert diye birbirlerine ikram etmesi ve o yaşda dişleri ile fındığı kırmak istemesi oğullarına azap versede fıkralarda geçen temelin gerçek olduğunu görürsünüz ..
üşümek mi ahaha=) donuyorummmmmmmmmmmmmmmm. kardaninsan olduk burda öyle böyle değil ya ciddi soğuk var. ben alışkın değilim hemen titremeye başlar bünyem=)
=)) genelde izmir liler sıcak hava insanlarıdır. ben dün akşam çıktım ve yetti bana. öyle bir soğuk havaydı. çok çok fena=)) hemen burunlar akmaya başladı gribal enfekt kapımızda..
burada bir izmirli var ki hava mava ilgilendirmez onu bir bakmşısın midye yemeye bir bakmışsın yemeğe gider bahse girerim şimdi dışarda keyfini sürüyor kar'ın:)
=)) izmirli miydin??? sahile kumru yemeye zor çıkılır şuan buz gibi hava çünkü. zira evde çay içmek daha keyifli. ama cama düşen kar damlaları çok sevimliler çok...
Mevsim zemheri kış veya bahar ne fark eder? Sevmesini bilmiyorsa yürek her iklimde ''kış ''yaşar..Yaz gelse de onun yüreği hep üşür. Dönencelerinde ayaz gezer.Toprağına cemre düşmez hiç..Yaralıdır yüreği ıssız gecelerinde buz mavisine yazılır her şiir.. Mermer gibi soğuk ve beyazdır ölüm.Sevgilin payına her zaman şiir düşmez. Adı güzel kendi güzel şiir gözlü yârime yazılmış en anlamlı en güzel şiir.Şiir gibisin sevgili der gibi her dize.. Kabına sığmamış bu aşk. ''Ateşin en harlısına düşer gibi Duman olsun istiyorum her şiir'' Ben bunları aldım yanıma izninle şair* dikçe..Çok güzeldi.Seviyorum bu kalemin yazdığı şiirleri.Yüreğine sağlık. Sevgilerde kal.