Kasvet dört bir yanı sarmış, kuşatmış Musibete sebep aramaz olduk... Mahzun gönüllerde gemiler batmış Limana huzurla varamaz olduk...
Kalpler nefse esir, akıl akçede Kibir yuva yapmış lisan, lehçede Baykuşlar ötüyor gamlı bahçede Girsek de bir tek gül deremez olduk...
Yol sarpa sarınca eğilmiş başlar Bir çıkar uğruna bütün telaşlar Bakışlar öfkeli; çatılmış kaşlar Sevginin sırrına eremez olduk
Yığınlar yarından kesmiş gümanı "Dem bozuk" gafilin tek argümanı N/isyan çamuruna kattık her ânı Ömrün hesabını veremez olduk
Oyunlar, internet, sayısız dizi Esir almış gibi herbirimizi Sahilde salınıp koca denizi; Deryâda o g/izi göremez olduk...
Misafir, sohbet ne? Kaldı mı bilen? Gaye tek! Gelmesin, tez gitsin gelen, Bilmem ki ben miyim bir tek üzülen Dostluğun vasfına eremez olduk...
Ne yapsak etsek de dinmiyor ağrı Gerçeği görenin yanıyor bağrı Savrulduk ifrattan tefrite doğru Dengeyi bir türlü kuramaz olduk...
Bir yerlerde hata yapmışız, belli! Çok kötü bir virüs kapmışız belli! Değerlerimizden kopmuşuz belli! Gaflet zincirini kıramaz olduk... Çocuktan da öte yaramaz olduk.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* NE OLDU BiZE?... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* NE OLDU BiZE?... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.