Hani mümkün olsa da tünel açsam zamana Bin dört yüz küsur yılı uç ucuna eklesem Katedip asırları aşkınla yana yana Eşiğine baş koyup heyecanla beklesem.
Gözüm yaşlı dinlesem Bilal’in gür sesini Çeksem şifa diyerek içime nefesini İhya edip nûrunla nefsimin hevesini Her ânı "anı" diye yüreğimde saklasam.
"Ümmetimden" diyerek tanıtsan sahabeye Varsak huşû içinde hep birlikte Kâbe’ye Vecd ile kulak versem duaya, hitâbeye Yaptığım günahları sevaptan ayıklasam.
Zaman tüneli bozuk, dönüş imkânsız olsa Ümmetin bu garibi sana evlatlık kalsa Görürken hizmetini ecel kapımı çalsa Verdiğim son nefeste adını sayıklasam.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* HANİ MÜMKÜN OLSA DA... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* HANİ MÜMKÜN OLSA DA... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"""Ümmetimden" diyerek tanıtsan sahabeye Varsak huşû içinde hep birlikte Kâbe’ye Vecd ile kulak versem duaya, hitâbeye Yaptığım günahları sevaptan ayıklasam.""
Rabbim ömrünüzü bereketlendirsin inşallah hocam.
Üç gün değil mi alem, bilemedik beşinde Hani mümkünatıyla, Rızai ilahiyle, Peygamberimizin (s.a.v) şefaatine nail eylesin cümlemizi inşallah 🤲
Yâri; ALLAH olana başka dosta ne hâcet? O'nsuz gönüller gördüm; kapkara, zindan, harâb... Ey ALLAH'IM!.. ne merde, ne nâmerde muhtac et, Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RABB!..
Maskesiz gezmesek de içimiz sana âyan, Parmakla sayılıyor sana lâyık yaşayan, Kimsesizler kimsesi! Ey, garipleri duyan! Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RABB! ..
Sermâye oldu zaman, rehâvete, rahata, Yol aldım gidiyorum, günâha bata- bata, Binbir amel eylesem, bunların bini hatâ! Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RABB! ..
Mahşer var, cehennem var, amennâ; inanırım, Basîret bağlanınca, hesap kolay sanırım... Senden af dileyecek yüzüm yok; utanırım, Cürmüm çok, farkındayım, kovma kapından YÂ RABB!.
Mecit AKTÜRK"
Eserinle ve gönlünle vârolasın; Ustam... fevkalâde.
Varsak huşû içinde hep birlikte Kâbe’ye
Vecd ile kulak versem duaya, hitâbeye
Yaptığım günahları sevaptan ayıklasam.""
Rabbim ömrünüzü bereketlendirsin inşallah hocam.
Üç gün değil mi alem, bilemedik beşinde
Hani mümkünatıyla,
Rızai ilahiyle,
Peygamberimizin (s.a.v) şefaatine nail eylesin cümlemizi inşallah 🤲