şunu yap gerçekleşmeyecekse, şunu da yap; şunun için şunları da yap. şunu istiyorsan, şunları da istiyorsan, şunları yap… hayallerinin resmini yap gerçekleşmeyeceklerse, örneğin, her yerden izlenebilirken Hakkâri TV’sini göster tablolarda… devlet baba, “denizlerimiz pistir,” diye demeç versin televizyonda… ona inanan çocuklar denizlerden tutulan balıklardan yiyip zehirlenmesin… şunu anlat yaşanmayacaksa, şunu da anlat; şunun için şunları anlat, şunu istiyorsak, şunları da anlat…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
h a y a l l e r… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
h a y a l l e r… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
biri banada bir şeyler anlatsa ve ben aldansam inansam
annem yeniden şefkatli dizlerine alsa başımı yada omzuna bir rüya anlatsa rüya ama ben gözlerimi kapatsam ve açmasam bu ülke bu dünya bu cennet bu cenehhnem ne farkeder usta kendi cehenneminin ateşini dizginleyemeyenler için kendi kıyametim hörgücümde kızıl kıyamet ve bu şiir neden deldi geçti kalbimi çünkü yaşamak çok zor ve anlamsız ve o usta şairin dediği kelimeler hep kifayetsiz
şunu yap gerçekleşmeyecekse, şunu da yap; şunun için şunları da yap. şunu istiyorsan, şunları da istiyorsan, şunları yap… hayallerinin resmini yap gerçekleşmeyeceklerse, örneğin, her yerden izlenebilirken Hakkâri TV’sini göster tablolarda… devlet baba, “denizlerimiz pistir,” diye demeç versin televizyonda… ona inanan çocuklar denizlerden tutulan balıklardan yiyip zehirlenmesin… yâda duygularımı anlat, dinleyecek birilerini bulabilirsen… içinde barınan ana şefkatine duyduğum hasretim kadar büyük hasret duyduğum şehrimi anlat… anlat bana aynı öyküyü, bir daha yaşanmayacaksa çocukluğum, dokunmak isteyip dokunamadığım sevgiliye hasretim kadar çok hasret duyduğum anamı anlat… şunu anlat yaşanmayacaksa, şunu da anlat; şunun için şunları anlat, şunu istiyorsak, şunları da anlat…
Vallahi de billahi de şöyle güzel bir yorum yapayım diyorum. Şeytan dürtüp duruyor. Senin çok iyi bildiğin bir sebepten yazamıyorum. Aklıma muzurlukllar geliyor hep. ( Vallahi de billahi de senin şiirinle ilgili değil ) Senin şiirin '' Bana bir masal anlat baba '' şarkısının tadında...
AKLINIZA GELEN O MUZURLUKLAR DA SİZE HEP YAKIŞIYOR BE HOCAM... BİR MUZURLUK DA SENİN FACEBOOK İLE BEN PAYLAŞTIM... DEĞERLİ YORUMUN İÇİN SAĞOL...SAYGIYLA
offf şunun için şunu yap olmadı şunu dene şu anlat ama önce şunu bir anlatta öyle öffff en iyisi hiçbir şey yapma ve anlatma boş boş oturmak daha kolay onun için insanlar boş vala okurken yoruldum tebrikler yüreğiniz dert görmesin
havalardan hep bu karlı havaalr mavfetti beni bu havalarda unuttuk sevdiğimizi söylemeyi bu havalarda unuttum çayıma şeker koymayı hep bu havalar mavfetti beni bu havalarda unutum insanlardan nefret etmeyi ve bu havalar öğretti bana kendimden nefret etmeyi
Ha ışte anlat şunuda anlatsana bunuda anlat evet evettt onu ne sustun ne duruyon devam etsene olması güç güzel olan herşeyi anlat kötü olanları ..........
şiiri okuyunca kendimi tutamadım sanırım bitmesini istemedim. yazılarınızdaki ustalığı şiirlerinizde de görmek güzel keyfli ve güzel şiirdi hocam . selam ve saygılarım.
Anlat anlat ama bunları anlaması gerekenler anlasalar bazen düşünüyorum Allah yazmış anlatmış anlamamışlar biz ne anlatmağa Çalışıyoruz ?? :))selamlar sen bana bakama yola devam ..
hayallerimizin güzlliğini yaşama aktaramadığımızdan doğan mısralardı yazdıklarım. Hani ABİDİN SEN MUTLULUĞUN RESMİNİ YAPABİLİR MİSİN demiş ya üstadların üstadı, işte oradan esinlenerek dertleştik azıcık...Saygıyla