Okuduğunuz şiir 15.1.2012 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
6.Şart !
Burnu bulut çiziyor kasıntı mı kasıntı Küçük dağları geçtik son eseri Everest ! Kibrin yerin dibine bu ne müflis takıntı Tevazudan eser yok insanlığa çeker rest Küçük dağları geçtik son eseri Everest!
Her konuda fikrin var bilgin zaten ölçülmez Attığın tutmamışsa hedef hedef sayılmaz Cahil kalır ulema herkes yanında çömez Var mı senin gibisi asla yorulmaz yılmaz Attığın tutmamışsa hedef hedef sayılmaz
Bulamaz molla gogıl senin gibi birini Kaf dağının ardından çıkıp geldin dünyaya Hazerfen desem yetmez ilmin geçti de bini Uçakla giden kalır elbet yanında yaya Kaf dağının ardından çıkıp geldin dünyaya
Camidir tüm ilimler kudretli belleğinde Sorum cevapsız kalmaz her konuda üstatsın Onca malumat nerden biraz ona değin de Millet engin bilginden şöyle azıcık tatsın Sorum cevapsız kalmaz her konuda üstatsın
Böyle güçlü dimağa şapka çıkarmak lazım Muradım hizaya gel haddini bil efendi Anlamadan yazarsın böyle olur mu nazım Senin gibi kaçıncı karşısında elendi Canbolat hizaya gel haddini bil efendi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
6.Şart ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
6.Şart ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her konuda fikrin var bilgin zaten ölçülmez Attığın tutmamışsa hedef hedef sayılmaz Cahil kalır ulema herkes yanında çömez Var mı senin gibisi asla yorulmaz yılmaz Attığın tutmamışsa hedef hedef sayılmaz ************************ Kutluyorum seçkilerinizi. Çok beğeni ve takdirlerimi bırakıyorum usta kaleminize..Nefisti şiiriniz...
Murat Hocam; kibir küçük şirkten sayılan her müminin uzak durması gereken bir haslettir sizin de malumunuz olduğu üzere..Ve Efendimiz(sav)ümmeti için en çok küçük şirkten korktuğunu ifade buyuruyor..bir büyüğümüz 'acizane,fakirane' diyerek güya tevazu kanatları yere indirilerek yapılan konuşmaların birçoğunun riyanı kadifeden elbise giymiş hali olduğunu ifade eder...
Ben oldum,demek aslında hamlığın ta kendisidir..insanın kendine,sözüne,kişiliğine,yazdıklarına hayran olması da kibrin aleni bir yansıması ve bir anlamda da ruh hastalığının bir emaresidir..Rabbimiz herkesi farklı yeteneklerle donatmış,ancak hiç kimseye kibirlenme hakkı vermemiş..hatta en sevmediği kulların kibirle yürüyenler olduğunu ifade buyuruyor..hal böyle iken,insanlara güzel şeyler anlatma minvalinde hayır adına kullanılacak lisan asla birilerini ezme ,incitme,küçük düşürme,zemmetme anlamında kullanılmamalı...
Şiiriniz,benim için de bir iç muhasebe ikilimi sundu..Üç günlük dünya için kimseyi kırmamalı..hele hele şiir gibi daha öznel bir sanat dalında 'ben en iyisini bilirim'edasına kimse girmemeli..herkesin hayata sunacağı farklı güzellikleri mutlaka vardır..kimsenin şevkini ve heyecanını kırmamalı...
Hece şiirlerinde kalemi çok kuvvetli olan değerli hocamdan,içeriğiyle herkesin dersler çıkaracağı çok güzel bir şiir daha zuhur etmiş.. selam,saygı ve dualarımla...
Mürsel Emre DOĞAN tarafından 1/16/2012 7:24:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
günün şiiri olarak güzel seçki..lakin ben beğenmedim daha iyi eserler vermiş biri olarak artık şu taşlamalı ve aynı üslup şiirleri tekrardan vazgeçmen dileklerimle.))))
Şiirinizde eleştirdiğiniz kişi herkimse anladığım kadarıyla entelektüel birikimi yüksek,yaşam tecrübesi güçlü, özgüven duygusu sağlam kişilikli birisi,
Size eleştirim... Uygar bir insan gibi gidin o,şaiir dostumuzun sayfasında kendisini kırmadan incitmeden medenice eleştirin, Şiirleri bu tip yakışıksız davranış biçimlerine alet etmeyin.lütfen,
Dün gece bu mükemmel taşlama dizelerini okumuştum Allaha ayan bekliyordum yanılmadım,tebrik ediyorum usta kaleminizi mert yüreğinizi gideceğiadres vardır mutlaka.başarılarınız daimi olsun selam saygımla.
Böyle güçlü dimağa şapka çıkarmak lazım Muradım hizaya gel haddini bil efendi Anlamadan yazarsın böyle olur mu nazım Senin gibi kaçıncı karşısında elendi Canbolat hizaya gel haddini bil efendi
Pes doğrusu bu gün okuduğum en güzel ve kusursuz şiirdi.Günün şiiri olmayı hak etmiş.Başarınız daim olsun.Tebrikler.Saygılar...
Bazı şiirler unutulmaz her nedense. Hele de yazdıkları takip edilen bir şairse. Bu şiir de defalarca okuduğum bir şiirdi, tekrar görünce hatırladım. Şair kıvrak zekâsıyla sonunu kendisine bağlasa da güçlü bir taşlamaydı. Başarısını tebrik ederim.
Attığın tutmamışsa hedef hedef sayılmaz
Cahil kalır ulema herkes yanında çömez
Var mı senin gibisi asla yorulmaz yılmaz
Attığın tutmamışsa hedef hedef sayılmaz
************************
Kutluyorum seçkilerinizi. Çok beğeni ve takdirlerimi bırakıyorum usta kaleminize..Nefisti şiiriniz...