çatılar öksüz bir yuva rengini terk eden gökyüzü gri gri sevişmekte mevsimle ağlasa gözleri yıkanır yağmurlarla konuşsa dili tutulur kekeme kalır söz öyle bir kâbus ki en güzeli sensizlik takar boynuna acısız.
bir ekim akşamı merhabası sarı yapraklar yerlerde ayağımız ıslak park beter toprak kokuyor denize karıştırıp tadını elleri sağanak kalıntısı uçamayan kuştu yüreği avuçlarımda can bulan sesti türküler tekrar tekrar okuduğum…
kaç gece yalnızlık vurdu pencereye kuşkusuz sızlayan bir şiirdi değmedi mi sandın tenime dokunmadı mı sandın mavime gri bir düştü sarılıp yattığım gece is bulaşığı bir tan bul, bul bulabilirsen yitik üzüm buğusu şarabıyız alnımız sarhoşluk şarkısı çal be meyhaneci çal çalabildiğince…
martılar çığlıklanır uyanır gün düdüğünü çalar gemiler can havliyle harıl harıl insan akar şehre simitler çaya dokunur dudak dudak nefes alır rüzgar insan soluğunda kimsesizlik oturur yanıma alıngan bir sigara içimi sohbet eder gerisi ne olsun havadan sudan…
dokunup kaçar hayali gölgen ben dokunsam kaybolur bilirim yokluk gibi bir şey bu adsız bir rüya çalıntı göçlerde ayak izi ne yana dönse bulutlar beyaz bir karmaşa yakalayıp yakalayıp sakladığım elleri uzansa karşı kıyıya sevişgenlenir ruhun alacası... ... gökyüzü suskun bu gece kırlangıçlar da gitti sensizlik bırakıp çatıya...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kırlangıç Mevsimi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kırlangıç Mevsimi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
oyuncular: kırlangıç, martı (sen ve sensizlik), yürek (ler)
final: çatı sensiz
kutlarım