zaman eteklerinden sızdırır hasretini iki dağ arasında ötelediğimiz gözlerini
ve usul usul süzülür semaya mor karanfil rengi kadın mavi karanlığına göz kırparak savrulur bohem gülüşü izbe bir yıldızın dirseğine dokunup ummana boşalır evren
yıldız yağar kurumuş dere yataklarına doldurur ruhumu adın mor karanfilli kadın-ı-m.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mor- kara(n)fil şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mor- kara(n)fil şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, genellikle sanıldığı gibi duygudan ibaret değildir. Şiiri şiir yapan şey, sıcak duyguların soğuk bir akıl tarafından düzenlenmesidir. Kadın duyar, fakat ifade etmekten kaçınır ama şairimiz bunu ne güzel dile getirmiş kutlarım
ıldız yağar kurumuş dere yataklarına doldurur ruhumu adın mor karanfilli kadın-ı-m.
Bazen bir tek dize bile bir şiiriin antomisini ortaya koyabiliyor demek geldi içimden.MOR KARANFİLLİ KADINIM Müthişti gerçekten. Şiir adında ve tadında.
Çoktandır böyle güzel şiir okumamıştım.Gönülden kutluyorum...Eline, diline,gönlüne sağlık...''çiğ damlası dökülür seherin yüreğine/ dudağında fırtına yosunu kurur/ rıhtımda bekleyen ebabilin'' ve de ''yıldız yağar kurumuş dere yataklarına'' dizelerin çok enfes; ayrıca ''balıkçı teknesinde tütsülenir sabah'',''elimde geceden kalma hüzün şişesi / dibine damıttığımız hayat güneşi süzülür'',dizeleri de şiir adına güzel imgelemler...Sevgi ve saygılar...
ve usul usul süzülür semaya mor karanfil rengi kadın mavi karanlığına göz kırparak savrulur bohem gülüşü izbe bir yıldızın dirseğine dokunur ummana boşalır evren
yıldız yağar kurumuş dere yataklarına doldurur ruhumu adın mor karanfilli kadın-ı-m.
can dost gönlün sesini kutlar nice nice mutlu seneler dilerim...