(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Köle hüzünlerin çehresi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Köle hüzünlerin çehresi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eskiden diye başlardı o vakit her cümle, hayal kurulurdu durulduğu yere… bir gün elbet alınan her nefes verilecek ve hürriyet oluverecek zincire vurduğumuz keder ipliğinde… bir liman düşler insan, dalgası susmuş kendine, dingin, sade ve soğuk değil ..sıcak hiç değil… kaç nefes biriktirir ki ruhumuz sonra, bitmeyecek bir noktanın aşkına… ve kaç affedişin öfkesini tutar da içinde yürek sıkıca, kırıklığını saklar gece uzadıkça.. gülümsemenin alın yazısı bu sevgisizlik… kaç cümlenin sonuna koyacağız son nokta…
düşünüyor bulut))bundan evvelki gibi bundan sonrada hayata yine sevgiyle bakmalımı yağmalımı damla damla yoksa bir mavinin peşine takılıp yol mu almalı bilinmezliğe hem kim bilebilir ki sonranın sonrasını sen söyle rüzgarına kapılıp düşen mevsimler hangimiz yok etti sevgiyi
bir gün elbet alınan her nefes verilecek ve hürriyet oluverecek zincire vurduğumuz keder ipliğinde…
bir liman düşler insan, dalgası susmuş kendine, dingin, sade ve soğuk değil ..sıcak hiç değil…
kaç nefes biriktirir ki ruhumuz sonra, bitmeyecek bir noktanın aşkına…
ve kaç affedişin öfkesini tutar da içinde yürek sıkıca, kırıklığını saklar gece uzadıkça..
gülümsemenin alın yazısı bu sevgisizlik… kaç cümlenin sonuna koyacağız son nokta…
tebrikler Nilacım..=)