Okuduğunuz şiir 20.4.2019 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Ham Rüyalar
her rüya kendi özgürlüğünde debelenir
uyudum şiirin göğsünde sorgularım hurra kanatlarım fosforlu ve fiyonklu kafatasım sübyan ham rüyaların çölünde kırpındıkça fır dönüyor boşluklar zamanı üfleyerek tüketiyorum bilmişliğim yok yaşamı sınırlarım astarlı duldalar kalabalık şenliklere katıldı sanki kıskançlıklarım oysa sadelik nefesimi buğuya kesiyor sahiden susadım
nasıl da inandım çorak yerlerin sağanaklarına bilseydim o mavibulutları kıtır kıtır kesip şaşkın ışıklara yollardım uçardım direksiz taç takmış defneler gibi dua tutanaklarına taklalar attırıp gizlilik giydirirdim..... bütün ferah suların öfkelerine çılgın ürpertiler uğultular yayardım nasıl da belli belirsiz hatırların masumiyeti ama/
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ham Rüyalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ham Rüyalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"nasıl da inandım" dizenizdeki da ayrı dursa, bir de bir okur olarak; "kafatasım sübyan" dizesi bana kanırtıcı geldi nedense. Sübyan sabiy kelimesinin çoğuludur. Yani sabi çocuk demek, sübyan çocuklar demek. Sanki bir ilinti kurmak adına biraz bozuyor gibi. Gerisi sade ve duru.
tşkler eleştiri için, şiirin anlatım temasını yazdığınız için,şiir oydu zaten o kelime olmasa idi şiir eksik kalırdı. sadece çocuklar özgürdür rüyalarında onlar sabiy,onlar süpyan,kafatası olmasın çocuklar,ölmesin çocuklar . sağlıkla...
Zengin kelime hazinesi kafiye denen ayak ve hece sayısına esir etmeden duygu atının dizginini serbest bırakmış küheylanın sezisiyle doludizgin ancak ahenkli dizelerle sesleniş! Nokta! Beğenarek okudum! Kutlarım!!