ne bir şiir say bunu ne tüyü bitmemiş yeni bir söylence. hepsi bir üşümüş çan sesi hepsi o...
S. A
zamanın makaron kollarına yazılıyız biz sürgün dalları gibi sarmaşığın -kora kor- aşk harfleriyle dolgun ırmaklar gibi ışık görmezse buruşur ya yüzü büyümez hani üzüm çağla mevsimi geçti sayarız daha b i z d e n bozulmadık bir tufandı değil mi iki gözüm söylesene bu bir sarhoşluk evet, evet çok içmiştik, ve hatırlamıyoruz!
durduk yerde kemanı kırmak niye es verdi sadece şarkımız! bir rüyâdan fırlar gibi ölmek olmaz şimdi sadece bir çan sesiydi duyduğumuz denizimizi yıkadık sadece hazin taşra öyküleri neyimize duvarlar bile yorulur bazen haris nefesler kıskandı öykündü içimize kırlangıçlar kelepçeye gelir mi bir nazardı geçti üzerimizden hüznümüzü karartsak geçecek üşüdük biraz hepsi o...
ve kahretsin angın nehirler gibi salaş çizilmiş kaderimiz -bir dargın bir barışık-
’’ayrıldık deme soranlara olur mu biraz yorulduk sadece demleniyoruz’’ !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÜŞÜMÜŞ ÇAN SESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÜŞÜMÜŞ ÇAN SESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
’’ayrıldık deme soranlara olur mu biraz yorulduk sadece demleniyoruz’’ !..
Bazen telvesi kalmış sevginin yitik tadında, sadece züğürt tesellisidir "demlenmek"...Aşk bir kere ürkmüştür, beyhude aralık bıraktığımız yürekten göz kırpmalarımız üşür...
Bazen yüreğimizin sesini olduğu gibi sermeliyiz diyorum...hani böyle olduğu gibi fazla imge arayışlarına girmeden...sözcükleri boğmadan...bir önceki şiirinize göre çok daha sade ve akıcıydı dilin ahengi...
Yürek ise ekseninde dönem koca bir dünya
Neler görüp nler yaşıyor çoktur hanesine yazılan
Tebrik ederim sevgi saygı ve selam ile.