ölümüm nerede, ne zaman, nasıl olacak, bilmiyorum; zaten, bilmek de istemiyorum… benim ölümle bir hesabım yok. benim hesabım reddettiğim sözcüklerle, böyle gizlenişim ondan, irsiyet, intikal, tevarüs, kalıtım, miras... atavizme ait her sözcüğü sildim sözlüğümden, hiçbir izim yok dünyada, neslimi sürdürecek...
Ateş ve külün emzirdiği Ölü balık yiyicisi Anason renkli dudakların Kıt akıllı aç bebesi Anlamıyor ki kardeşim Katran renkli dişlerden Sırıtan ciğerler Ne diyor Cigara ve anason hakkında…
beklerken ölümü, kim ister, ayakaltında dolanmak? bu yüzden sokağa çıkmıyorum. Ben diyorum ki, ey ölüm Kolaylaştırmak için senin işini Yapıyorum elimden geleni Her gün İki paket cigara, bir 35’lik rakıyla… karaciğerim iflas etmiş suratım kızarıp terlemekte akciğerim iflas etmiş kesik kesik nefesim belim, sırtım, başım, dizlerim ağrımakta sürekli her yanım deforme olmuş… bunlar onların tercihi kendi tercihim ise sağlıklı olmaktan daha çok bir tek kadehim boş kalmasın; bu umursamazlığımın terapisi için umudum hastalıklı fonksiyonlarda; bu hastalıklarla giderim belki, ya da “nur” dan müteşekkil bir “ten” karanlığının ucunda ışık görünen bir tünelde gülümseyen yüzünü gösterse, elimden tutsa, kalırım da... ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖLÜMÜ BEKLERKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖLÜMÜ BEKLERKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
anlıyorum... ben de kötü hissettiğim dönemlerde ,hem ne olacaksa olsun derken bi' yandan hem de korkardım fena!..
V orda burda, masallar diyarında, hayalimde... ve sonunda gerçekte gerçekten de!.. bi şekilde... yok olmuşlar kafilesine!.. katılacağım ve, "bitmiş yaşamlar koleksiyonu"nda alacağım yerimi ben de
ölülerin biriktirildiği kapalı kutuda... sonsuzlukta!.. varılacak son nokta yeryüzünde, yaşamda... tanışmış olacağım ölümle, ve, veda tüm renklere... ve son!.. ve sonra?!.
"bilinmeze yolculuk" şiirimden...karamsarlığımın doruk yaptığı dönemlerde... bi'çeşit kabulleniş belki de,ani sürprizleri...ister istemez!..
beklerken ölümü, kim ister, ayakaltında dolanmak? bu yüzden sokağa çıkmıyorum. günde iki paket sigara bir otuz beşlik rakı içip, ey ölüm, elimden geldiğince, senin için işini kolaylaştırıyorum… karaciğerim iflas etmiş suratım kızarıp terlemekte akciğerim iflas etmiş kesik kesik nefesim belim, sırtım, başım, dizlerim ağrımakta sürekli her yanım deforme olmuş… bunlar onların tercihi kendi tercihim ise sağlıklı olmaktan daha çok bir tek kadehim boş kalmasın; bu sayede katlanabiliyorum ey ölüm, gelmeyişine... ----------------- Ölüme giderken güle güle gitmek lazım.Öyle kendini bilerek zehirleterek değil...Dersverici mısarlarınızı kutlarım,sevgi ve saygılarımla...
beklerken ölümü, kim ister, ayakaltında dolanmak? bu yüzden sokağa çıkmıyorum. günde iki paket sigara bir otuz beşlik rakı içip, ey ölüm, elimden geldiğince, senin için işini kolaylaştırıyorum… karaciğerim iflas etmiş suratım kızarıp terlemekte akciğerim iflas etmiş kesik kesik nefesim belim, sırtım, başım, dizlerim ağrımakta sürekli her yanım deforme olmuş… bunlar onların tercihi kendi tercihim ise sağlıklı olmaktan daha çok bir tek kadehim boş kalmasın; bu sayede katlanabiliyorum ey ölüm, gelmeyişine... ________________________ çok güzeldi yüreğinize sağlık
her yiğidin bir yoğurt yiyişi vardır... kimi beş vakit namaz kılıp bekler onu, kimi rakı içerek...ben böyle bekliyorum demedim...böyle bekleyenlerin aklıyla düşündüm sadece....yoksa 97'den beri ağzıma değdirdiğim birşey değil vallahi...SAYGIYLA
Allah gecinden versin, hayat hiçbir şeyi kafaya takmadıkça güzelleşir, herşeye ramen yaşamak çok güzeldir,sağlıklı ve mutlu yaşamlar dileğimle saygı değer hemşerim. Selamlarımla..
Yok babam yok...Öyle 35likle filan olmuyor. Benim babam da içerdi her gün bir tane.. Hatta çoğu kez yetmişlik devirirdi. Ama seksen iki yaşına kadar yaşadı rahmetli. Ben de başka türlü denedeim haplarla filan ama olmayınca olmuyor. En iyisi boşver. Salla hayatı tesbih gibi. Çekmeye çalışma..Çekilmiyorrrr...
VALLA BİLLA 97'DEN BERİ AĞZIMA DEĞDİRMİŞLİĞİM YOK. cİGARAYI DA BİR BIRAKIVERSEM 82 GARANTİ AMA... TV.lerde sigarayı bıraktırmaya uğraşan bir reklam var hani, adamı çıkartmışlar, konuşturuyorlar...Halim, işte o adamdan farksız. Allah sonumuzu hayreyleye...SAYGIYLA HOCAM
İçki, kafa tutturur biliyoruz da, ertesi günü ayıkınca tutulan o kafa nedeniyle pişmanlık duyulur... Burada öznenin derdi bir an önce ölüp, bzı ızdıraplarından kurtulmak galiba...SAYGIYLA.
severek :) de..
ölüme bu kadar heves niye!..