(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gidesim var şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gidesim var şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tüm yanlış anlaşılmaları bir bir vurup sırtıma ağırlığında eze eze canımı gidesim var.
---------------- Hangi yalnışları kast ediyorsunuz bilemem Varlıkta eğer dostu dilersen bulmak Kurtul görünüşten,özü keşfetmeye bak! Kat kat örtüyüle saklıdır varlığı, Kendinde o,ondaysa cihandır tutsak
Gümüşün dışı aktır,berraktır,ama onun yüzünden el de kararır,elbise de.Ateşin kıvılcımlarıyla al-al bir yüzü vardır,ama yaptığı kötü işe bak,sonundaki karalığı seyret. Güzelin düşmanı çok..
Taş yeşermez geçmiş olsa da nevbahar Toprak ol da bak nasıl güller açar Taş gibi idin çok gönül kırdın yeter Torak ol üstünde hoş güller biter Bu dünya bir ağaca benzer ,bizde bu ağaçta yarı ham,yarı olmuş meyveler gibiyiz... İnsanları iyi tanıyın!Her insan kötü bilip kötülemeyin,her insanı da iyi bilip övmeyin Acıların ve gamların silahı sabırdır...
Sayfamda görmek isterim sizi... Sevgim sevgin olsun can şaire,sevgi ve saygılarımla...
sabah aynaya baktım saçımda bir tek tel beyazlamış...üzülmem mi lazımdı yoook... ayna dinle beni o teli beyazlatmak için neler çektim ben bir bilsen, lütfen o saçın teline iyi bak.. umursa onu o değerli ve kolay dediğimiz gitmek hem de kendimizden benden asla . kendim gibi kalacağım kimsecikler yanlış anlasa da...
bir bir vurup sırtıma
ağırlığında eze eze canımı
gidesim var.
benimdeeeeeee.........kısa ama bir o kadar derin....kutlarım şairem...sevgi melekleri hep yanında olsun...sevgimle....