bit düşün/ce yorgana. larvası kuşku beşiğinde büyüdü, bir martının kanadında uçtu değişmeyen yazısına mor cepkeni debdebeye vesikalı.
bu bir akım sokul koynuna kendine yakın saatler Greenwichi past geçer tutma zamanı kolundan trajik komik bir hamlet yazılmadan.
toprak anası geçmiş çilenin her bilmecesinden, yüzündeki çizgileri kapatmaya yetmez iken; değirmende ki un, için hun, dışın gön, şuh gülüşlerin öldürmüş, ruhunda sinerji, çıkmazın içinde sürüklenen hummalı alerji, aklanır akıttığı zehrin içinde.
rakının içine buz koydun şimdi hasretim vardı içmeye ak sütlü annelerin göğsünden.
billuri bir şafak esnerdi yeni doğmuş bebe’nin masumiyetinde şimdi yazılmamış hikayelerin anılarında kundaklanır diş izi elması kurtlu ısırıkların.
çukur bir ayna yansıtması hayat, zembereğini kurduğumuz sanrıların, debdebesi boğulur gerçeklerin yutmadan imiğin de takmak istediğini tak saçlarına ak düşünce kesmeden kurdelesini sandığın biat.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEBDEBE-İ HEZEYAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEBDEBE-İ HEZEYAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çukur bir ayna yansıtması hayat, zembereğini kurduğumuz sanrıların, debdebesi boğulur gerçeklerin yutmadan imiğin de takmak istediğini tak saçlarına ak düşünce kesmeden kurdelesini sandığın biat.
Çok güzeldi şiiriniz. Tebrik ediyorum. Saygı ve selamlarımla.
sofistik yaklaşımlar
beklenmedik mecra
aşina olmasak ta
biat edeceğiz sanırım
maşallah gardaşıma