(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
B İ T İ R D İ M şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
B İ T İ R D İ M şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok mükemmel bir şiir olmuş elinize yüreginize saglık çook uzun zamandır girmiyordum buraya ve girer girmez böyle mükemmel bir şiir okumaktan çok haz aldım teşekür ederim size
"Kedi gibi alır erkek kokuyu" "Bir cızık çekerek" bozdum dokuyu, Sildim sana yazdığım o şarkıyı Gönlümü ellere açıp bitirdim.
Ne destanlar yazdım o gözlerine Bakmazdım sen varken başka birine Hiç dolmaz sandığın senin yerine Taze bir güzeli seçip bitirdim.
Bu güzel şiirine nazire olsun güzel hemşehrim. Ayak ve uyak bakımından yakalamaya çalıştım ama şiirini. Duygular yakalanmaz ki şiirde. Herkes başındaki türküyü çağırır çünkü.
Ağlattın ağlarsın devranın döndü, Güneşin batıyor ufukta söndü, Senli hayallerin hepsi de dündü, Mazi köprüsünü geçip bitirdim.
Okuduğum şiir gönlümü yaktı İçimde derin yaralar açtı Tabib gelse bile yaram dindirmez Giderim buradan bir su misali.. *************************************T E B R İ K L E R.......S A Y G I L A R I M L A...
Şiirinizde efkar yanardağı patlamış gibi. Hasreti hüzün ve ayrılık adına yazılmış bu hece şiirini beğeniyle okudum efendim. tebrik eder, saygılarımı sunarım.
saygıdeğer şairem Duygulu ve hüzünlüde olsa şiir gibi şiir okudum şairini değerli kalemini yürekten kutlarım harikasınız yürek sesiniz daim olsun selam ve saygılarımı sunarım Alllaha emanet olun duam ile
Acılarımızın, neşelerimizin,tedirginliklerimizin kalplerimizde yaşattığı hiç tükenmez sandığımız o duygular, her yeni gün ile uzaklaşılan bir ateş misalidir. Eski azametinden uzak, gizli saklı yanar durur mazinin köşelerinde.Mayhoş tadından kurtulunca ham meyve, bazen tatlı bazen acı bir tebessümdür gözlerden okunan, hepsi bu…Yıllar sonra teselli bulunur elbet, erdem denilen asıl tadına kavuşunca… Şiirinizi bütün kalbimle kutluyorum Gülhun hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla…
Bu isyanlar neden niçin Sevgi yakar için için İsyanda yok senin suçun Köprüleri yıkma gönül...derim..içimden bu dörtlük döküldü...güzel şiir olmuş... Kutladım selam lar
Bir gün pişman olur dönersin diye, Özlem şarabını içip bitirdim. Yaktığın ateşle sönersin diye, Uğruna gülleri saçıp bitirdim. ==============
Dünya küçüktür birgün gelir, Gelince ne kadar sevildiğini bilir. Ama iş işten geçmiştir, dönsün geriye, Anlatamazsın kalbindeki bu duyguları diriye... HakanKURTARAN Değerli Kardeşim, Yürekten Tebrik eder, başarılarının devamını dilerim.
Ağlattın ağlarsın devranın döndü, Güneşin batıyor ufukta söndü, Senli hayallerin hepsi de dündü, Mazi köprüsünü geçip bitirdim.
EDEN BULACAKTIR ER GEÇ ,AĞLATAN AĞLAYACAKTIR ,DEĞER BİLMEYENE VERİELN DEĞER ÖMÜRDEN BOŞA GİDEN ZAMANDIR YİNE ÇOK ÇOK GÜZEL DİZELER TEBRİK EDİYORUM SEVGİLİ ARKADAŞIM USTA KALEMİNE DUYGULARINA SAĞLIK BAŞARILARIN BİTİMSİZ OLSUN SEVGİMLE.
Bazen bitmesi gerekiyor belkide en doğrusuda budur, yürek acıyıp derinden kanasada unutmak kolay olmasada olması gereken bu, zaman her şeyin ilaçı kutlarım can arkadaşım...
Kapadım kapıyı açılmaz artık, Gönlüme yıldızlar saçılmaz artık, Sur ördüm dört yana geçilmez artık, Gölgenden saklandım kaçıp bitirdim.
Anlatılan duygular gerçek ruh hali mi? Bunu bilemeyiz ;ama dileğimiz bütün güzelliklerin sizden yana olmasını istiyor bu gönül.Çok güzel dörtlükler.Yüreğinize sağlık.Saygılar,selamlar.................
Hayalin acıttı görsem nerede, Yanıyor görünmez yangın şurada, Hercaidir gönlün uğrar arada, Başka diyarlara uçup bitirdim.
Ağlattın ağlarsın devranın döndü, Güneşin batıyor ufukta söndü, Senli hayallerin hepsi de dündü, Mazi köprüsünü geçip bitirdim. .....Bitirmişlikler, vedalar hep dizelere dökülür de "acep gerçekten bitmiş midir " diye sorarım kendime hep. .....Eğer gerçekten bitmişse bu güzel duygu duyguların dizelerde işi ne? ....Anlamı, sevdası, hüznü ve güçlü anlatımı ile beğenerek okuduğım harika dizelerdi. ....Yaşayan yürek ve yazan kaleminize sağlık. ....Yüreğinizden sevgi, usta kaleminizden böylesi güzel şiirler eksik olmasın. .....Saygılarımla kalın, hoşça kalın.