(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hani Nerde ? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hani Nerde ? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yoğun bir duygu seli yaşamayan kişi böyle bir şiir yazamaz... Yaşadıklarını, ders verircesine, akıcı dizelerle bizimle paylaşan şair, yaşama sitemlerle ayna tutumuş.. Kutlarım bu güzel yüreği.. Kaleminiz susmasın... Saygılarımla..
Hani saltanatım ne tez kayboldu Gözünde ışığım ne çabuk soldu Kalbindeki yerim ne zaman doldu Yerime kimseyi koyamıyordun
HEP ÖYLE DERLER GÖZLERİ BİR BAŞKA GÖZLE BULUŞUNCAYA KADAR.KIRGIN GÖNÜLDEM MÜKEMMEL SİTEMKÂR SORGULAM TEBRİK EDİYORUM GÜZEL ARKADAŞIM KALEMİNE DUYGULARINA SAĞLIK.BAŞARILARIN DAŞİM İLHAMIN BİTİMSİZ OLSUN SELAM SEVGİMLE.
Söyle! vefan nerde, nedir ederi Nerde aşk emeği yüreğin teri Perdeler inince gördüğüm yeri Hani yalanlarla boyamıyordun .. hoş olmuş yüreğinize sağlık saygılar
harikay bir şiir okudum yine bu değerli sayfada kutluyorum sizi değerli Gülhun hanım seçkiyi haketmiş bir şiirdi. ilhamınız bol olsun selamlar sevgiler...
Öylesine dopdolu sitemle tavlanmış okutan dizelerdi türkü tadında içli ve duygu yüklü su gibi dupduru bir şiirdi dost sayfasından okuduğum gönül sesiniz hiç susmasın
Şairem sizi yürekten kutluyorum... Hiç bir şairenin şiiri beni bu kadar duygulandırmamıştı.. Ağlamaklı oldum vallahi, bu ne güzel şiirdi böyle... Tebrikler. Beğendim ve listeme ekliyorum izninizle... Selamlarımla...
Söyle! vefan nerde, nedir ederi Nerde aşk emeği yüreğin teri Perdeler inince gördüğüm yeri Hani yalanlarla boyamıyordun çok hoştu güzel dostum çokkkk.kutluyorum.sevgiyle
Söyle! vefan nerde, nedir ederi Nerde aşk emeği yüreğin teri Perdeler inince gördüğüm yeri Hani yalanlarla boyamıyordun
................................................
Kendimi bilmediğim bir sona hazırlıyorum. Tüm uğraşlar çabalar bunun için. Korkuyorum neyden korktuğumu bilemeden, ürküyorum. Hasret çekiyorum neye hasretim bilemeden, özlüyorum. Ve yaşıyorum ne için yaşadığımı bilemeden!! Öylesine bir hayat işte benimki.. tek başına tüm umutlardan mutluluklardan uzak. Sürekli bir şeylerden kaçıyor hissetmediğim duygular adına çaba veriyorum. Herkesi her şeyi geride bırakarak arkamı dönüp uzaklaşmak istiyorum yalnız çaresiz… yıldım artık kendime mücadelemden. Pes ettim!!
çok güzeldi sevgiye sesleniş yüreğinize sağlık saygılar.
Hani sözlerini bozmazdın asla Başkasını kalbe yazmazdın asla Ne yapsam ne etsem kızmazdın asla Benden vazgeçmiyor cayamıyordun
Hani senin için candan bir yardım Gelip de geçmeyen tatlı bahardım Sigaranda duman çayda buhardım Aşkımla sarhoştun ayamıyordun
SEVDA KALPAZANI BİR VEFASIZLIĞIN SİTEMLERLE ÖRÜLÜ TESCİLİYDİ DUYGU YÜKLÜ DİZELER..ÇOK BAŞARILI BİR ÇALIŞMAYDI..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI...YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN...KUTLUYORUM EMEĞİNİZİ
Hani vefan nerde, nedir ederi Nerde aşk emeği yüreğin teri Perdeler inince gördüğüm yeri Hani yalanlarla boyamıyordun
Merhaba ne kadar nadide dizeler...bir o kadar da hüzünlü...Böyle şiir döktüren sevileni önce yürekten tebrik etmek gerek.Sonra da bunca çileyi çektirdiği için bir güzel dövmek lazım...Sevginin anlaşılmaz olduğu bir kez daha ortaya çıkmakta...Hani derler ya "sebepsiz de seversin"...aynen öyle...Gel diyorsunuz gelmez...sev diyorsunuz sevmez...güzel bir şey söyle....söylemez...Böylesine ne diye yanıp tutuşur gönül?...İşte aşka akıl ermemekte...Şiirinizin ses zenginliği çok fazla,bu da okumadaki ahengi ve akıcılığı sağlıyor...teması ile birlikte düşünülerek okunduğunda gönül hüzünleniyor doğrusu...Yürekten tebrik ediyorum efendim...Saygı ile...Entellektüel.
Hani sözlerini bozmazdın asla Başkasını kalbe yazmazdın asla Ne yapsam ne etsem kızmazdın asla Benden vazgeçmiyor cayamıyordun.
Sabahleyin demli bir çay ama hüzün dolu sitem dolu dizelerdi. 6+5 duraklarıyla öfke kusan bir duygu sağanağıydı dörtlükler. Kutluyorum şairem sizi. Sevmenin güzelliği onurdur ancak.
Sitem ve hüznün doruklara çıktığı bir eser, vefası eksik sevgiliye yazılmış içten duygulu bir şiir kutlarım gül yürekli arkadaşım, hazan ve acılar değmesin yüreğinize, hep mutlu olun...
Oysa; öyle güvenmiştim ki sana, nasıl da yanılmışım!Özün başka, sözlerin başkaymış senin. Kalbime kurduğun tahtını, kendi ellerinle yıktın. Değmezmiş, değmezmiş... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Gülhun hanım.Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Hani saltanatım ne tez kayboldu Gözünde ışığım ne çabuk soldu Kalbindeki yerim ne zaman doldu Yerime kimseyi koyamıyordun
Mükemmel bir hece şiiri.İçeriğine gelince çok özel. Hüsrana uğramış bir yüreğin sesi. Her şey gönlünüzce olsun.Selam sevgiler.Gülhun Hanım. ---Ayrıca isminiz çok güzel--
"Hani şarkılar bizi bu kadar incitmezken, Hani körkütük sarhoşken gençliğimizden, Daha biz kimseye küsmemiş, Daha kimse ölmemişken, Eskidendi, çok eskiden.
Şimdi ay usul, yıldızlar eski Hatıralar gökyüzü gibi gitmiyor üstümüzden Geçen geçti, Geçen geçti, Geceyi söndür kalbim Geceler de gençlik gibi eskidendi Şimdi uykusuzluk vakti. "
MURATHAN MUNGAN
hani geçen geçti(mi) diyeceğimiz günler olacak mı bilmem!
Hani vefan nerde, nedir ederi Nerde aşk emeği yüreğin teri Perdeler inince gördüğüm yeri Hani yalanlarla boyamıyordun
MERHABA BİTANEM CANIM BİR AHHH ÇEKTİRDİNKİ BAN NE DİYEYEİM BİTANEM ÖYLE ÇABUK UNUTURLARKİ BİLMEM AMA HER HALDE KENDİLERİ BİLE ŞAŞIRIYORDUR BU YAPTIKLARINA BİTANEM YALANLAR YALANLAR GERÇEĞİ BULAMADIKLARI İÇİN SIĞINDIKLARI ÇARE ŞİİRİNİ BEYENEREK OKUDUM KUTLARIM GÜZEL YÜREĞİNİ ARKADAŞIM SEVGİ İLE KAL OLURMU