(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sormaz mı Kalem şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sormaz mı Kalem şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sorar sorar da? Ama galiba bir çok kalem aslına uygun cesareti kendinde bulamıyor Kalemşör oluyor ortamına göre. Hoş ve etkili bir sorgulamaydı aslında Bende geç gelenler kervanındayım. İyi ki gelmişim Hoş dizeler okudum
________________________________________________________Yandaşın başında devletin taçı, Yoldular kalmadı kimsenin saçı, _________________________________________________________Cebini doldurdu soysuzun kaçı, ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Haramla dolanı sormaz mı kalem?
Alçağa laf etsen çatar kaşını, Şerefli yurttaşa atar taşını. Garip vatandaşım dik tut başını, ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Koltuğu alanı sormaz mı kalem?
__________________________________Çoban kaval çalmış sürü giderken, Zengin sefa sürmüş sen borç öderken, Yolsuzluk yoksulluk savaşım derken, ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Açlıktan solanı sormaz mı kalem?
Aslanı dağlara kahraman diye, Gönderip kahpece boğan kediye, ______________________________Meclis’te yirmi bir koltuk hediye, ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????*Ederek salanı sormaz mı kalem?
Mafya başa geçti garibi ezdi, ___________________________________________Milletin cebinden ülkeler gezdi. Gariban vatandaş canından bezdi, ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Soysuza yalanı sormaz mı kalem?
________________________________________________________Bir parmak bal verip halkı kandırdı, Namuslu yurttaşı borca bandırdı. Kredi kartıyla yuva yandırdı, ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Yapılan talanı sormaz mı kalem?
Milletin alnına kara yazıldı, ________________________________________________________Örf, adet, gelenek, ahlak bozuldu. Titre kendine gel, vatan üzüldü, ??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????Saçını yolanı sormaz mı kalem?
kutlarım dost...Sevgiyle...
Oya gedik tarafından 5/13/2011 7:58:17 AM zamanında düzenlenmiştir.
sorgusuz hesapsız göçmek var mı bu diyardan ak koyunun kara koyundan hakkını soran var ilahi adalet mutlaka tezahhür edecektir.burada ya da ötelerde yüreğine sağlık sevgim selamlarımla...
Milletin alnına kara yazıldı, Örf, adet, gelenek, ahlak bozuldu. Titre kendine gel, vatan üzüldü, Saçını yolanı sormaz mı kalem? *********************************** SORAR ELBET VE SORMALI ZATEN SORGULAYAN YÜREKLERE SELAM OLSUN
Şairem, bu mükemmel dizelerinizi yürekten kutlarım. İyi ki varsınız, iyi ki böyle güzel şiirler yazıyorsunuz. Aslında bu şiiri bir kanalda yayınlamak lazım ki, görsünler kimlere emanet edildiğimizi. Tebrikler, Yüreğe ve Kaleme Saygılar.
sormalı kalemi elinde tutanlar "anana dolanan kadı kime şikayet edersin" serzenişi de var eskilerden beri söylenen sormalı kalemi elinde tutanlar eğrisini doğrusunu seçmeli kutlarım/sağlıcakla kalın
Birimiz hepimiz,hepimiz birimiz içiniz.KAlemin sorduğunu sadece bizim kalemler duyup da cevap veriyor. Keşke muhatabı olanlar cevap verebilseydi bu sorulara...
Güçlü kalemden harika bir şiirsel gerçek dökülmüş. Günün seçkisini kutluyorum Gülhun Hanım. Selam sevgiler.
Gülhun Hanım Kumru dergimizin Genel Yayın Yönetmenidir. Tarzında değişiklik yapmış ama iyi de olmuş. Bu ülkede artık ''Kral çıplak...'' diye bağıracak değerli ve yürekli şairlere şiddetle ihtiyaç vardır. Güne düşen şiirinizi bir daha kutluyor, başarılarınızın devamını diliyorum. Saygılar gönül dostumuza...
Kaçırdığım bir şiiri burada bulup okumak güzeldi. Yerine yakışmış şiir, zira kalem güzel sormuş. "Mafya başa geçti" İşte olayın özü bu. Çok sistemli bir şekilde gelip devletin bütün birimlerini ele geçirdiler. Mafyavarî raconlar keserek sesini yükseltenin sesini anında kısarak bir korku imparotorluğu kurdular. İnşaallah daha fazla sürmez ve halkımız bunlara artık dur der. Kutlarım duyarlı yüreğinizi. Selam ve Sevgimle.
Yorumlara baktım kimsede soracak cesaret yok şiire rağmen herkes yuvarlarlak kelimelerle geçiştirmiş .Aliye hanım biraz sesini yükseltmiş tebrik etmeli...
Neden çünkü sesini çıkaran bilsin ki kellesi koltukta.
Ben böyle düzen istemiyorum !
Her gün bir başka haksızlık her gün bir başka düzen
Hangisi günah hangisi sevap karıştırdım amaan diye bir şarkı var beynimde dönüp duruyor:)
Olmuyor böyle olmuyor.
Başa geçen sopayı eline alıyor burda benim dediğim dedik diye diretiyor doğru mu değil mi düşünmeden.
Bir de ben geçsem şu milletin başına hepsini sıraya dizmek istiyorum ...
Sahi artık içimden taştı .
Yarın başbakan gel bu koltuğu sana bırakıyorum der mi acaba:))) Anneler günü ya belki :)
Şairi , şiiri tebrik ediyorum bir de cesaretle yorum yazacak olanları :)
Şiir hoşuma gitti bir dörtlük atmıştım, hızımı alamadım bir dörtlük daha atayım abla;
Demir sen neymişsin, bu nasıl oyun, Tatmin et bakalım, öğrenci koyun, Sınavlar, tercihler, şifreli yayın, Kuyruklu yalanı, sormaz mı kalem? / İsmail Mercan
Milletin alnına kara yazıldı, Örf, adet, gelenek, ahlak bozuldu. Titre kendine gel, vatan üzüldü, Saçını yolanı sormaz mı kalem?
....................................................... Sormalı arkadaşım, kalem haksızlıkları sormalı...SUSTUM şiirini okuyunca. Fazla söze ne hacet, ayakta alkışladım...SEVGİLERİMLE...
Alçağa laf etsen çatar kaşını, Şerefli yurttaşa atar taşını. Garip vatandaşım dik tut başını, Koltuğu alanı sormaz mı kalem? ......................... Çok beğendim, çok nefis, doğru, etkili bir anlatımdı, ayakta alkışlıyorum...Selam ve saygılarımla...
soran, sorgulayan kalemlerin yanında olmak onurlu duruş dur elbette ,ne yazık ki sitemizde aşk meşk şiirlerine verilen prim gerçekleri sorgulayan eserleri göz ardı ediyor ,siz değerli kalemleri kutluyorum elbette çok şeyimiz var yazılacak hatta yazılmış .desteğim sonsuzdur sevgi ve selamlar....
Ben sormasın mı dedim Nazire olarak Gülhun hanımda demiş Çoğalırsa soracak kalemler yazılan dizelerde sözü edilen gerçekleri işleyenler kendilerine bir pay çıkaracaklardır mutlaka kutlarım kaleminiz dik umutlarınız daim olsun saygılarımla
MERHABA ARKADAŞIM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE ÇOK GÜZEL ŞİİRLER KARŞILIYOR BENİ HAYRANLIKLA OKUYORUM GÜZEL YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLARIM YAZSIN GÜZEL KALEMİN ARKADAŞIM SUSMASIN SAKIN SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BU NADİDE SAYFADA SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL
Sormaz mı hem nasıl sorar.soruyor da her ne kadar engel koyulmaya çalışılsa da yazıyor yazacakta.vesile olan değerli ozanımızi sevgili şairem seni ve hak adalet yolunda kalem tutan tüm elleri candan tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum.sevgimle.
Şair ne demişti* ''Unutma ki, şairleri haykırmayan bir millet, Sevenleri toprak olmuş, öksüz çocuk gibidir..:'' Kutluyorum Gülhun Hanım. Bu tür sitelerde her ne kadar aşk şiirleri okur bulsa da bu tür sısyal içerikli şiirlere şiddetle ihtiyaç vardır. Devamını beklerim...
Can kardeşim şimdi bu şiirini okurken Ozan merdan da fonda saz çalıyordu... Sen duymadın mı ? Ben mi ne yapıyordum ? İki bardağımın birende su vardı. Diğerin de mi? Yorum yok... Kalemine sağlık...
Bir parmak bal verip halkı kandırdı, Namuslu yurttaşı borca bandırdı. Kredi kartıyla yuva yandırdı, Yapılan talanı sormaz mı kalem?
GEÇEN GÜN BEN PADİŞAHIM ÇOK YAŞA ŞİİRİYLE BİR SORAYIM DEDİM AKŞAMA KADAR TACİZ EDİLDİM.KALEM SORACAKTA,CEVABI KİM VERECEK... ANLAM VE USTALIK DOLUYDU..TEBRİKLER VE SAYGILAR SUNUYORUM...HŞT
sorulacak öyle çok hesap varki insan olmanın yaftası adaletsizlikle hüküm kılmakla takılmış sanki şimdilerde boynumuza ne çok yol şaşırdık ne çok hak devşirdik sorar elbet kalmaz kimsenin kimsede hakkı
Öyle bir sorar ki o kalem, hem de nağme, nağme.Yeter ki rotasını belirleyen sosyal sorumluluğu bilen bir usta olsun...Bu mükemmel şiirinizi ayakta alkışlıyorum Gülhun hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...
Vay beee... ne sağlam kalemlerimiz varmış bilemediğim...
Daha çok öğreneceğim ve tanıyacağım İnsanlar var... Mâşallah.
Sağlığınızı diler, Selâm ederim...
Kadir Yeter.
16.10.2011- Merkez İlçe- TRABZON.
w.edebiyatdefteri.com/siir/470878/sormaz-mi-kalem
Gülhun Ertilav (su_misali(Gülhun Ertilav))