(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kan kaybı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kan kaybı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu gün dost yaralalanmış yine göynüm hoş değil her yanı parelenmiş yine göynüm hoş değil ... bu türkü kan kaybını durdurur mu bilemem .) bir dostun çatığı yarayı başka bir dost sarar .
seveceğim,gezeceğim görürsün sana neler edeceğim bir yerine bin cezayla hakkından geleceğim senin...deyip,hayatınızdan gitmeyi tercih edenler için,dönüş seferlerini sonsuza dek iptal edin...derim. kutlarım anlamlıydı.sevgimle...
ya bak şimdi aklıma meşhur şarkıcımız ismail yk'nın bi şarkısı geldi: Allah belanı versin Allah seni kahretsin bana gelen sana gelsin ...............:)))) yok be,ben kimseye bela okumam. Allah hepimizi bildiği gibi etsin.
Her insan öldürür gene de sevdigini Bu böyle bilinsin herkes tarafindan, Kiminin ters bakisindan gelir ölüm, Kiminin iltifatindan, Korkagin öpücügünden, Cesurun kilicindan!
Kimisi askini gençlikte öldürür, Yasini basini almisken kimi; Biri sehvet'in elleriyle bogazlar, Birinin altindir elleri, Yumusak kalpli biçak kullanir Çünkü ceset sogur hemen.
Kimi pek az sever, kimi derinden, Biri müsteridir, digeri satici; Kimi vardir, gözyaslariyla bitirir isi, Kiminden ne bir ah, ne bir figan: Çünkü her insan öldürür sevdigini, Gene de ölmez insan.
vaaay..rozi nin doğum günüymüş.. doğum günün kutlu olsun annem:)) allah uzun ömür versin... benide çağırırsan gelirim.. seni az taşlayım o zaman.. denizceyi çöle yollayacağım... prensesi şreke dövdüreceğim.. .. kızlar yağmur gibi taşlıyorsunuz beni ya.. yara bere içinde kaldım sahiden:((
vay vay vay..arkamdan kuyu kazarsınız ha..! ben de size bi şiir yazmammı.. dua ettimdi sizin için oysam ki.. dost da kalmamış.. şarap bizi bozar... ayran içelim kızlar..ayıp oluyor... bak tekrar dua ederim size:))
oy oy oy yerim seni ben :))) o zaman ıssız da yokya şimdi kısırı boşverin ben acılı bir çiğ köfte yaparım (güzel yaparım haa valla). ıssız bişey getirmesin:)))
evsahibimiz geniş gönüllü,alır bence. valla ıssıza bi haller oldu bu ara.kısırdan yırtmak için mi yapıyo dersiniz?:)) ya ıssız gel gel,ben yaparım kısırı.
yanlış anlama roz.ben de yollardım çiçek ama nerde yetişiyo,nasıl büyüyo bilmiyorum ondan yani aklına başka bişey gelmesin:)) anam çocuklar kudurdu,şunları bi hizaya çekiim:(
yani roz olur mu yaaaa! tek başına,gizli gizli mi kutlucan. tamam sen ışıkları karartırsın,çubuk neyin görmeyiz biz. pasta da yok diyosun yani. bak pasta olsa ıssız da gelirdi kısırını yapıp. en kornişonlusundan:))
ya da biraz bencil olun, kendinizden başka hiç kimseye değer vermeyin, yaşasın BENCİLLİK ....:) ohhh be kan kaybım
kayboldu ...:)