(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sigaraaa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sigaraaa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GELİN BİR DE SİZİN FALINIZA BEN BAKAYIM ...HIMMM EVET EVET GÖRÜYORUM, ONUN AKLI SİZ DE DEĞİL, HİÇ KİMSEYE İNANMAYIN BEN HARİÇ :) BENİM FALIM DOĞRU ÇIKAR ...FALCI BACIYIM BEN FALCI BACI.... HA HA HA :)
efil efil esiyor rüzgar yamacımdan dem vuruyor kasvetime her gece.. sızlıyor içimde kabuksuz bir yaram bir yanımda sen tütüyorsun.. bir yanımda sigaram
ne kadar çektiysen içine... dumanı dışarı kaçamamış.. eğer öksürmüyorsan demekki düşünüyor seni.. öksürüyorsan..baba çıksın ..at gitsin.. düşünmüyormuş gari.. nargileye başla:))
ahanda bu kızınki de geri tepti:)) yap bakalım hadi denizce şu kızcağızın işini:)) prensesi ağlattın... sigaraya boğdun milleti... tütüneson al bence:))
ya prensesin yanına içilir mi o meret,ah ıssız kızcağızı nasıl da kötü kokulara boğdun zaten içmesini bilmiyosun öksürük de ondan ayrıca tamam söndür yeter göz gözü görmez oldu.