bir dilek tutmuştum yıldız kayarken sonra çoook zaman geçti üstünden dileğim gerçekleşti ama çok sular akmıştı malumunuz yerden keşke tam tarih verseydim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
keşke şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
keşke şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir dilek tutmuştum yıldız kayarken sonra çoook zaman geçti üstünden dileğim gerçekleşti ama çok sular akmıştı malumunuz yerden keşke tam tarih verseydim.
Allah,kullarının uzanan ellerini hiç bir zaman geri çevirmez. Dilekler,anında olmaz,belirli zaman içersinde tek tek gerçekleşir. Güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım. Sağlıcakla kalınız...
Bak Konfüçyus bile ne demiş: Zenginlik ve şeref, herkesin istediği şeylerdir. Eğer bunlar doğru bir yolda kazanılmazsa, pek çabuk kaybedilir. Şimdi konfüçyus kalkıp, keşke demeseydim bu sözleri diyebilir mi?
hımmm.. yazık olmuş yıldıza... dileğin gerçekleşmiş...geç olmaz hiçbirşey...heleki kabul olan dilek.. sen bi selam ver bakim...alırsaaaa tarih tutuyordur... almazsa haklısın...tarihi (fırsatı)kaçırmışın...napim...! kader de gitsin:(((
sonra çoook zaman geçti üstünden
dileğim gerçekleşti ama
çok sular akmıştı malumunuz yerden
keşke tam tarih verseydim.
Allah,kullarının uzanan ellerini hiç bir zaman geri çevirmez.
Dilekler,anında olmaz,belirli zaman içersinde tek tek gerçekleşir.
Güzel şiirinizi kutlarım şair arkadaşım.
Sağlıcakla kalınız...