Nasıl da güz yangınları vurmuş Yüzüme Üşümelerim içimde gizli bir pencereden gülümsüyor… Ben ki; mezarlığından korkan bir ölü gibi sessizce gömüldüm Kalemim göğüs kafesinde unutulmuş mateminin derdinde…
Ne zaman Aşk ! desem yorgun bir yaprak gibi rüzgarına takatsız sürükleniyor Dizelerin safında yatan Ayakların ezip geçtiği rengi soluk bir hatıranın son nefesi…
"Benim şehrimde hovarda bir deniz kırlangıcına dokunmuş gözlerin Kalabalığın içinde unutmuşsun ayak izlerini Dudaklarına yerleşen sahipsiz bir ıslığı öpesin gelmiş… Uzun ve yalnız bir karanlığın içinde kaybolurken arzuların tene uzanan elleri Yabancı bir soluğun gölgesinde Bizi öldürmüşsün"…
Nasıl da güz yangınları vurmuş yüzüme… Gözlerimde güneşin ağartamadıgı bir hayalin yoksulluğu Merhametin orta yerinden bölünmüş iki yüzlü acılarına tutsak Sesini kaybeden bir çığlıgın ucuna tutunmuş kim/se/sizliğin Ben ki; yakarışlara ebedi sağırım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SAVRULMALAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SAVRULMALAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
savurdum küllerini binbir yıl sonralarına acını uzun uzun çektim içime dinledim bildiğim şeyleri hatırladım unuttum bilmediklerimi yaprağın içindeki giz söyledi dala sevgisini
sensizliğe tahammülüm yok hiç bilmiyorsun değil mi? yağmura set vurduğumda sel oluyor sular ne kadar çok şey yok oluyor düşünce ellerimden hiç bir şey döndürmüyor şu zamanı geriye
yangın ,kül ve sen.. beni inşaa ediyorsun yeniden..
sevgili yıldız ..sonsuz sevgi ve beğenilerimle..
"dost ki dosta eyler zamanı zaman dosta gül olur gider"..
bana böyle güzel bir şiirle hoşgeldin demek ne büyük incelik...Şaka tabi iyiki şiirin ismiyle benimki çakıştıda böyle kaliteli bir kaleme rastladım...saygılar sunuyorum...
savurdum küllerini binbir yıl sonralarına
acını uzun uzun çektim içime dinledim
bildiğim şeyleri hatırladım unuttum bilmediklerimi
yaprağın içindeki giz söyledi dala sevgisini
sensizliğe tahammülüm yok hiç bilmiyorsun değil mi?
yağmura set vurduğumda sel oluyor sular
ne kadar çok şey yok oluyor düşünce ellerimden
hiç bir şey döndürmüyor şu zamanı geriye
yangın ,kül ve sen..
beni inşaa ediyorsun yeniden..
sevgili yıldız ..sonsuz sevgi ve beğenilerimle..
"dost ki dosta eyler zamanı
zaman dosta gül olur gider"..