Okuduğunuz şiir 12.10.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
ZAMAN TÜYOLARI
Gösterişli bir güzellikti hançerinde acıtan yalnızlığı Aşk şarkılarında uyanan dürtülerinden Utanç duyardı... Masumiyetin satın alındığı hayatlardan Kavruk bir güneşin altında Mucize nefes alıyordu henüz.. Sürgüne gönderilen bedenlerin içinden Ruhun karanlığa göçüydü Bakire ölümler yazıyordu tanrıya ulaşan kayıtlarda Hiç sevişmemişlerdi Rüyalardan arta kalan zamanlarda… Cennete kanca atanların Kutsalı ipotek eden çığlıklarından Ürken kuşlardi gökyüzündeki karanlığın bilmecesi Huzursuz kelimeler doğuruyordu Kimliklerinde Kadın ve aşk yan yana yatanların yazısı…
………
"Sevişmek kirlenmektir " Suyu dualarla Dökünce Baştan ayağa Arındık sanırlar günahlarından Oysa hiç kimse Tertemiz girmez şiddetin Koynundan çıkıp Karanlığın arkasına saklanan sefil hayata…
Huzursuz kelimeler birikti parmak uçlarımda Nereye dokunsam Güzel gözlerinden kan akan bir meleğin yası… Öyle can yakıyor ki Suskun yakarışları...
Zaman tüyoları istiyorum Geçmişin Geleceğe bakan aralığından Duymak için Bin yıl sonra hala yazgının adını…
YILDIZ
şiire gönül veren, okuyan ,eleştiren, değerli yorumlarınızla yüreğime yıldızlar yağdıran sizlere, seçki kuruluna ve tüm edebiyat defteri dostlarına çok teşekkür ediyorum...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMAN TÜYOLARI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMAN TÜYOLARI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
tebriklerim günün şiirine hayata kattığın sevi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsın parlak yıldız'ım...:)) sevgim saygım her dem selamlarımla...
Zaman tüyoları istiyorum Geçmişin Geleceğe bakan aralığından Duymak için Bin yıl sonra hala yazgının adını…
ELİNE YÜREĞİNE SAĞLIK, CAHLLİK BAŞA BELADIR,HELEKİ YENİ UYANAN DÜRTÜLERİ OLAN KIZLARIMIZ VARSA ONU ANLAMAK DAHA DA ZOR OLUR CAHİLE. TEBRİKLER GÜZEL ŞİİR İÇİN
Kim ne kerse onu biçer şairim.. Arpa eken arpa, zulüm eken zulüm... Sevgi eken sevgi derer vesselam... yüreğinize sağlık....Tebrik ederim günün şairi ve şiirini..
işte, yorumda naçar kaldığım, nutkumun tutulduğu, hançeremin yangınlarıyla boğazımı acıttığı zorlu anlarımdan bir kesit daha! çünkü bu gerçek, bu utanç, bu kıvrım kıvrım içine akan, bu yaşamdan herkes kadar pay sahibi iken payından çalınan, bu başı dik özüyle başı eğdirilen ve yaşamdan silinip süpürülmek istenen bendim, sendin, o' ydu! Biz, siz, onlar... insanlık onurunu, kadınlık onurunu ve yaşama hakkını muhteşem söylem ve dizeleriyle nakışlayıp güne taşıyan değerli kalem dostumuza, seçki kuruluna ve yazın dostlarımıza saygıyla, dostlukla, teşekkürlerimle...
Zaman tüyoları istiyorum bu mısrada olduğu gibi şiir bazı kelimeleri kaldırmaz tüyo gibi
daha ilk dizede ritm yerle bir olmuş şiir bence musikinin söze dökülmüş halidir ritm çok önemlidir
ve şiir maalesef ki nesre kaymış
günümüz şiirinin özellikle Ece Ayhan tayfasından sonra yani 2.yeni şiirinden sonra en çarpıcı olumsuz öge şiir dilinin nesre çok yaklaşması tehlikesidir şiir ve nesir ayrı kulvardadır
Tebriklerimle...