Doldurdum şiirimi en leziz hecelerden, Tadanın, okuyanın damağında tat kalsın. Güneş doğsun bahtına sıyrılsın gecelerden, Bazen gülüp oynasın, bazen de ibret alsın.
Karışık sözcüklerden ortaya bir salata, Fars’ı Deşti kebir’den, lehçe aşk diyarından. Çok fazla düşünmeyin sıyırmasın balata, Redifleri hormonlu suvarı(!) hıyarından.
Menüde yüreğimin akrostiş kavurması, Acısını bol koydum sesi gür çıksın diye. Klavyenin başında hoş olur savurması, Mangalda küller uçtu, yapma fazla takiye.
Yanık yanık kokuyor dibi tutmuş galiba, Elimde bundan başka pişirecek ne vardı. Beğenmeyen yemesin, yediririm talibe, Yazdığım olmasada, aşçılık iyi sardı.
Sevmesen de nefis de! Emek gitmesin boşa, Tarifeye uymadım huysuz nafiye gibi. Ayar tutturamadım, tuzu attım bir koşa, Gözlerini yumda ye! Seçme hafiye gibi.
Tadı tuzu yerinde yan bakmayın heceme, Sayfama gelen herkes bıraksın bol hediye. Yüreğe sağlık deyin neşe dolsun geceme, Yoksa kıyar veririm aç bekleyen kediye.
İşte dostlar bu kadar şiirde aşçılığım, Her gün aynı sofrada birlikte yemekteyiz. Şakülüm terazim yok neyime taşçılığım, İşi bilmez aşçıdan, yemek istemekteyiz..
Dostlardan
Yemek yapan aşçıya teşekkürler buradan, Doyurduk karnımızı bıyıkları sildik biz. Elhamdülillah deyip şu güzelim sofradan Tattık en nefisinden, rızkımızı aldık biz...İSMAİL SÜKLÜM
Bu ne güzel bir sofra, kalemden bal damlamış Yemeğin yanı sıra yürek konmuş sofraya; Heceleri gönlünün ocağında demlemiş Dostlar da bir dörtlükle buyursunlar sayfaya...Mustafa Sade
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR SOFRASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR SOFRASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzel bir dille yazılmış şiirdi okurken gülümsettiniz doğrusu dostlar sofranızdan leziz lokmalar tattım güzel pişmişti ve tadı tuzu yerindeydi bu yemeğin :))
Tadı tuzu yerinde yan bakmayın heceme, Sayfama gelen herkes bıraksın bol hediye. Yüreğe sağlık deyin neşe dolsun geceme, Yoksa kıyar veririm aç bekleyen kediye.
Bu ne güzel bir sofra, kalemden bal damlamış Yemeğin yanı sıra yürek konmuş sofraya; Heceleri gönlünün ocağında demlemiş Dostlar da bir dörtlükle buyursunlar sayfaya.
Karışık sözcüklerden ortaya bir salata, Farsı Deşti kebir’den, lehçe aşk diyarından. Çok fazla düşünmeyin sıyırmasın balata, Redifleri hormonlu suvarı(!) hıyarından.
kardeşim gene harikasın, uzun zaman görmedik ve merak ettik bu kadar ara verme kardeş gözlüyoruz yolunu. tebrik ediyorum gerçekten çok güzel, okurken barış mançodan kendimi hıyar gibi hissediyorum şarkısı geldi hatırıma
Ortaya karışık yapmışsın usta, tadı damağımızda kaldı vallah.Süpersin bu ne haşlama taşlama. Birileri canını sıkmış ustanın inanmasak da çok güzeldi, gülümsettin beni. Hece ustası arkadaş. Gecenin en güzellerindendi. Yüreğine sağlık ömrüne bereket diye hediyemizi, bol bahşişle bıraktım sayfaya .. Söylenme arkamızdan sakın ha! diye.
Ağzına- eline sağlık Usta... bu mısrâyı çok sevdim.
Tam, Karadenizli usûlü kendine taşlama... Kendine güvenen yaza bilir ancak. Usta öyle diyo
Yüreğimi ferahlattın... galibiyet üstüne iyi geldi be Ustam...
Gel Sana, "60 yıllık lezzet" Ali Ustanın oğlu Mustafa'dan bir Tavukgöğsü ısmarlayayım... üstüne de kazandibi ilâveli. Spor Salonu Karşısındaki caddede(F. A. Barutcu). Ciddîyim haaa...
Gelmezsen, ben, Yusuf abi ile yarın(bugün) oradayım...
Kadın budu köfte,borcamda sofra ortasında sütlü huriye tatlısı tam sofranın sonunda şiirsel bir sofra,romantik anlar bu işe ençok edebi imam bayılır :)))