müntehir kelamlar sağdıç gibi düşer peşine araziye uyumda zorlanır içindeki zevat ne tutabilir ağzında ne çıkarabilir baklayı! yeni yetme poştişli zılgıtlar yeşillerin pompalıya istiftir gayrı mailer yalancı müsvette! savaşta - hep mavi gözlüler denk gelir şairlere! nedense- darbımeseller künefe gibidir tek fark sadece üzerine, kaymak yerine gayri ihtiyari yardakçılar alır tütün tükenirse, d o l d u r u ş a gelen kalemler revaçta...
öksüz tümlemeler nümayişe geçer çapasını aldığında şehirler en çok bu vakit tokatlar yalnızlık -nedense en özgün şarkıları hep karanlıklar söyler- son vahası da zehirlenince hele tümceler, kadehler takatten kesilince gece tarifesiyle çullanır gün!
sonrası, sen kendine iyi davran, iyi düşündür gerisi lafazanlık, gerisi boş hükümdür yetinmek zaten yetimin işidir!
say bakalım şair; ki; bu kaçıncı ölüşündür!..
saf saf birikir barutu ıslak aforozlar kurgularası bir çatışmadır şiir yazmak hani, dünyan yıkıldı ya hani terk etti! _iki elveda arasında yaşamaya alışmaktır biraz da yazmak- -milyonlarca gelip giden vardır halbuki evrende Chiang’in terkinden Alyoşa’ya ne- çok sonra anlarsın ki; kimin umurunda o senin dünya yerlerde!
evet cinai bir misillemedir aslında şiir yarısı şirke bulalı, yarısı sirkeli zehir elmayı yediğini yazar mısın? ya yere düşürdüğünde! bin küfür!
e l l e r i n boşalınca dolar işte kalem ellerine önce yok dersin! ben kovdum! zaten anlaşamıyorduk! filan gibi! gururundan kötü yazan şair yoktur bir de! -ya da tersi- ama, nahır devesi gibi tutar inat ellerinden ve işte ondan her şair birazdan fazla yalan söyler!..
’’bir şair neden yazar’’ en zor soru budur cevabı ise içinde! n e d e n yazar şair! zaten çözümünü bilse yazmak neyine!
ve her satırı cinaî bir varakadır ve düşer geleceğin şeceresine ve her unsur bir gün döner yerine! -öyle umulur ya filmlerde de- müntehir bir hazırlıktır ya daracağına ya o g e l e c e ğ i n ellerine!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
öyledir değil mi?
tespitlerinize aynen katılıyorum ve beğenilerimi ileti-yorum:)