Gönül mürekkebiyle, iki kelam karala Kalben yakın düşmüşüz, uzaklardan HABER SAL !... Selamım işarettir, göz kırpışım parola Gezdiğin diyarlardan, gezeklerden HABER SAL !...
MZİYA
Bağrımdaki ateşi, bir bilsen Aziz dostum, Merhaba derken sana haberler SON DAKİKA ! Mektubu karalarken, yere serildi postum, Cesedimin üstünde teperler SON DAKİKA !
SerdarAkkoç
Saatlerin kadranı ürpertiyle vururken Yurduma koku salan tezeklerden HABER SAL !... Damgalı pul arama damgalılar dururken Soyu soysuzdan, sütü bozuklardan HABER SAL !...
MZİYA
Sökülmüş ciğerimden tertemiz asil doku, Oyuna geldim, düştü siperler SON DAKİKA ! Eter koklattı bize Akmezalimin Dük’ü, Kanımdan, mektuba pul yaparlar SON DAKİKA !
SerdarAkkoç
Haber sal memleketten, sokaklara uzanıp Şahsiyeti çürümüş eziklerden HABER SAL !... Pembe düşler kurdurma, Polyanna’ya özenip Kestanesi her gece çiziklerden HABER SAL !...
MZİYA
Halk müziğim caz olmuş, sokaklar tozu duman, Heavy metal dinleyip saparlar SON DAKİKA ! Ar perdesi yırtılmış, ne din kaldı, ne iman, Paraya, eğlenceye taparlar SON DAKİKA !
SerdarAkkoç
Kumarda destan yazmış, Fatih yaşındakiler Oynadığı kumardan, beziklerden HABER SAL !... Kuzu tandır yiyorken, devlet başındakiler Millete yedirdiği kazıklardan HABER SAL !...
MZİYA
Şer halkası kuruldu yurdumun etrafında, Git gide daralıyor çeperler SON DAKİKA ! Haciz geldi bakkala mal kalmadı rafında, Kapı kapı dolaşır ’çapar’lar SON DAKİKA !
SerdarAkkoç
Tiner çeken çocuğun, ot dilenen meczubun Yüzüne okuduğun “Yazık!”lardan HABER SAL !... Memleket yanıyorsa ucunu yak mektubun Gariban heybesinde azıklardan HABER SAL !...
MZİYA
Avare kaldı gençlik iş yok, aş yok neylesin ? Delirtiyor aybaşı küpürler SON DAKİKA ! Meczuplar imam olup baş köşeyi peylesin, Limanda yalpalıyor vapurlar SON DAKİKA !
SerdarAkkoç
Türk-İslam hamuruyla karılmışken mayası Diyalog kapanından, tuzaklardan HABER SAL !... Kararmasın ne olur Serdarcığın Ziya/sı Bataklığa dönüşmüş, sazAKlardan HABER SAL !... …Kalben yakın düşmüşüz, uzaklardan HABER SAL !...
MZİYA
Yıkamayacak bizi soysuzların riyası, Fayda etmez atılan deparlar SON DAKİKA ! Sönmeyecek ülkemde Serdarların Ziya’sı Yolacak sazAKları Alper’ler SON DAKİKA !
***
**Gönül gönüle karşı kurarken telepati, **Selam olsun şiirin, taçsız Şehriyâr’ına. **Ezeli bilmeyenin, ati’si olmaz zati. **Selam olsun Trabzon’dan Şehitler diyarına.
SERDAR AKKOÇ __________ M.ZİYA DİNÇ ÇANAKKALE _____________ TRABZON
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SERDAR VE ZİYADAN SON DAKİKA HABERLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SERDAR VE ZİYADAN SON DAKİKA HABERLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Maç güzeldi, güze bitti... Bire bir, yetenekler eşitti... Ne denir böyle dostane atışmaya Allah bilir.. Harikaydınız arkadaşlar! Kutluyorum yüreklerinizi...
Bu şafak vaktinde ben, iki Şair okudum, Yurdumun iki ucu, Trabzon- Çanakkale, Sessizce feryâd eden, iki seferî gördüm, Biri Servilik yeri, birisi çıra- Kale!. .......kadiryeter
Ne güzeldir bu atışma ,bayıldım.. Çok güzel şiir ustaları düello ediyor ,ama birbirlerini öldürmeden.. Öldürmek ne kelime kırmıyorlar bile.Gerçekten usta işi. Yüreğinize ömrünüze bereket.Kaleminiz hep böyle keskin kalsın, okunası şiirler yazın.
iki dostun karşılıklı düetleri harikaydı...ama memleketimdeki olaylar hiç iç açıcı değil.yazık oluyor bu millete bu millet bu ihaneti haketmiyor. hainler bindikleri dalı kesmekte ısrar ediyorlar. yani hiç iç açıcı değil bu son dakika haberleri. yüreğimiz yanmakta. selam ve saygılar iki şair dosta
Maç güzeldi, güze bitti... Bire bir, yetenekler eşitti...
Ne denir böyle dostane atışmaya Allah bilir..
Harikaydınız arkadaşlar!
Kutluyorum yüreklerinizi...