Bütün ihtişamıyla dönüyorken kâinat Yankılanır kulakta binbir türlü serenat İnsanoğlu huzursuz bütün bunlara inat! **Rastlamadım bir ferde kendi ile barışık **Dert içinde yüzerler kafaları karışık.
Bülbül güle koşarken arının derdi polen Çeşit çeşit nebatat olmuş kapında kölen Ezelinden ebede devam eder bu şölen **Yaratılmış ne varsa bil ki cümle sanadır **Yaşamayı bilirsen herşey senden yanadır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
RUH-İ HUZUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
RUH-İ HUZUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Kardeşim. Değerli çalışmanızdan mana ve marifet dolu şiirinizden dolayı tebrik eder, ÇAMSAKIZI ÇOBAN ARMAĞANIMLA çalışmalarınızda muvaffakiyet dileklerimle tam PUAN diyorum. Selam ve dua ile.
Bakışları bulanık, ruhunda bin hafakan, Bilmiyor ki mükemmel, yaratmıştır yaratan, İnsan denen bu mahlûk, değildir ki sıradan,
** Arştan gelen bir davet, çağırıyor cennete, ** Lebbeyk diye koşuver, bu sonsuz saadete.
Değerli çalışmanızdan mana ve marifet dolu şiirinizden dolayı tebrik eder, ÇAMSAKIZI ÇOBAN ARMAĞANIMLA çalışmalarınızda muvaffakiyet dileklerimle tam PUAN diyorum.
Selam ve dua ile.
Bakışları bulanık, ruhunda bin hafakan,
Bilmiyor ki mükemmel, yaratmıştır yaratan,
İnsan denen bu mahlûk, değildir ki sıradan,
** Arştan gelen bir davet, çağırıyor cennete,
** Lebbeyk diye koşuver, bu sonsuz saadete.