(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kuş olma şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kuş olma şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
''Canıma değmeyen hayat, işveli değil; şirretli göz süzüyor bana. Ordusu yenilmiş değil, ordusuna yenilmiş bir komutanım şimdi ben. Ağulu bir hüsran esiyor meydanımda. Seni kendimden bildim, hayatı kendimden sonra. '' ölümüne! '' dediğimiz herşey, vefa bayrakları, yerle bir meydanımda. Yok, hayır, asla! son kurşunu sıkmayacağım şakağıma. Geziyorum aralarında, aklıma düşen leş sevinci!''
Çok teşekkür ederim şair kıymetliydi mısralarınız Ellerinizden kalem yüreğinizden güzel duygular eksik olmasın saygımla..
deli yüreğim oyy benim deli yüreğim az çektirmedin bana gün geldi kuş oldun zıpladın daldan dala artık yoruldun mu nedir yüz vermiyosun dallara oyy benim deli yüreğim ne diyim ben sana.....
seslendirmeyle daha muhteşem bi o kadarda acı yüreğin varolsun canım...
ÖmürGözlüm tarafından 9/12/2011 8:30:11 PM zamanında düzenlenmiştir.