yine; cellat kesti güneşin ipini perdesi çekilen buğulu bir atmosfer giyindi evren
alaca karanlığında kaybolurken, hüznün işveli, çingenemsi yalnızlığı ay, usulca sokuldu yıldızların koynuna ve hırsından çatlayan “venüs” kol gezerken, düştü cemresi aşkın, toprağın şah damarına!
//toprak altı sevişlerinde bağlandı köklerimiz.//
çimlenirken hücresi umudun yeşil gözleri yenibahara! usul usul seyrindi aşkın ayak izleri fay kırıklarına düşerken, teker teker... “uçurum çiçekleri”…! yıldız topladı yüreği, her biri, toprağın göğsünden damlayan ab-ı hayat demi…
///tan kızıllığında bir damla güneşe doğarken sevgimiz///
ihanetiyle satılırsa şerefin bir karış ederi nice şehit gömüldü ana rahmine toprağın döksek de boğazına baldıran zehir-i- kan kusar… içer, kızılcık şerbeti! yediveren “yarınları” serperken, sihirli peri! gamzelerinden bal yalar kumsalında aşk dağ- taş, secdesinde tavaf eder, kuru tohum damarlarında uyuyan, ana kucağı gibi sımsıcak…
////bir yanım, yağmur-boran. bir yanımsa; hala kurak////
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TOPRAĞIN AŞKI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TOPRAĞIN AŞKI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bazen berekettir cana cenverir toprak, bazen tüm kötülükleri örter ağuşunu açarak, evvelim o ahirim o ne yaparsam yapayım. erişilmez dağlar benim olsada, gözümümü doyurur bir avuç toprak.... harikaydı şiiriniz...bire emanaetsiniz...
merhaba bitanem bir yanımız hep yağmur bir yanımız hep boran haklısın meleğim hüzün yağmurları olasın dilerim bitanem şirini yüreğin sesini beyenerek okudum bitanem sevgi çiçekleri bıraktım hoşçakal
bir yanım, yağmur-boran. bir yanımsa; hala kurak//// final cümlesi neredeyse şiirin tamamını anlatır gibiydi. bazen düşünüyorumda hayatı bu son cümledeki gibi yaşamak daha iyi belkide belkide bizi daha dayanıklı kılardı.çok şey bilir ve bizi daha akıllı yapardı kimbilir kesinlikle ben daha güzel şiirler yazardım :)) ve şiir olmasaydı bizi ne kurtarırdı bilmiyorum teşekkürler şairem günlerdir tek kelime yazamayan bana bu dizeleri yazdırdında kendime geldim:) tebriklerrrrr
Toprak ki neler neler saklar için de ve dışın da kabul eden isyansız yanları vardır bazen bir paslı teneke bazen gün ışığına çıkan tarih ve gün ışığına çıkan bir sevda ölümüne aşkların galadyatörlerin şehri Stratonıkeıa gibi.
toprağın aşkı
beğendim
sağlıcakla