sana sen kala durdu yine rasat kelimeler kaykıldı koyuklara yüreğine dek toza bulanmış bir sahaf gibi satarım seni iki ünlemli bakışa, yok pahasına ya da dolarım bezgin iki of ardına seni anımsatan nağmeler dolanmasa saçlarına...
yenginin kazağı ezberden ilmekli üzerime kavlinin kabzası yok olmaz dürülmüş bir kere metelik tutmaz cüzdanlardan çıksa resmin güyalarım rüyalarımı hapsetse ya da tersine dönse dünya üstünden atlasam mesela sana rastladığım o anın veya hiç duymamış olsam, hatırlamasam o birtanemleri keşke yüzüme yanaşmadan batsaydı gamzelerin kalmazdı böyle yarım yamalak bir aşk gazisi gibi ellerim...
eskimek tüketmiyor mücevheri ertesi yeniden açan günler azaldığı sanıyorsun sadece esrildikçe halbuki, yeni dünya pazarına eskiler yağıyor dolu dolu nuruna rağbet kesilmiyor ülkede yağmur suskun şarkılar mırıldanırken bir ufunet çırpınıyor dilimde...
karanlık basarken mücerred gibi ruha bir kedi çığlığı sarılıyor nedense boğaza ve siyaha vurulu gözler senden ırıyorum gittikçe! sıkı sarılmış atkı gibi boğuyorsun taşeron tırmıklarla çizsem de üzerini tımara alışmış parmaklar lâl yaşamın secdesine tutunmak için taramalı tüm geçmişi...
bulmalı, yok etmeli susturmalı bu zehrin mukavemetini sağdan sola değil, senden sona doğru çözmeli bilmeceyi yok etmeli bilcümle bir cümle yetmeli taramak gerekli aramak ramak seni, sana sen kala yok etmeli!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Sana Sen Kala Yok Etmeli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Sana Sen Kala Yok Etmeli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hürmetle efendim..