Hani içinde sebebini bilmediğin bir hüzün taşırsın Boşluktan boşluğa savrulur Bir türlü sağlam bir zemin bulamazsın Nereye bassan altından kayar gider Elini attığın dal kurur ya hani İşte böyle bir hal... Halimi tariften acizim aslında Kelimelerin elinde oyuncak oldu duygularım Heceyle başlamıştım Bu satırları yazmaya Kafiyeden ölçüden ırağa düştü kalemim Bir mısra karaladım Seni anlatmaya hazırlanırken “Perçinlenmiş adeta yüreğin yüreğime” Arkasını getiremedim Sevgimi ifade etmeye yetmedi kelimelerim Senden başka tek sözcükte kalmadı lûgatımda Belki incitiveririm diye de Korkmuyor değilim Gözlerime dokundukça bakışların Zemheri yüreğim bahara dönüyor bir anda Ne olur Kaçırma gözlerini Kar yağmasın sineme Hani seni övmeye kalkışmıştım “Yüreğin yüreğime huzur veren sığınak” Beni bırakma demiştim Sensizliğin soğuğunu İyi biliyordum çünkü Sebebini bilmediğim hüzün dedim ya Aslında biliyorum Ya terk edersen
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Derin Korku/m şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Derin Korku/m şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hece 'Şiir'leriniz kadar güzel olmuş serbest 'Şiir'iniz de. Duru, içten taa yürekten gelen duygular düşmüş kaleme... Seslendirmeyle ayrı lezzetlenmiş mısralar.
Kaçırma gözlerini Kar yağmasın sineme Hani seni övmeye kalkışmıştım “Yüreğin yüreğime huzur veren sığınak” Beni bırakma demiştim Sensizliğin soğuğunu İyi biliyordum çünkü Sebebini bilmediğim hüzün dedim ya Aslında biliyorum Ya terk edersen
HEP TİTREK YÜREK ,HEP KORKULARDADIR YA GİDERSE ,YA TERK EDERSE ,YA BİR DAHA GERİ DÖNMEZSE.BU KAYGILAR CANDAN SEVEN YÜREKLER İÇİNDİR HECE DE OLDUĞU GİBİ SERBEST DİZELERDEDE USTALIĞINI GÖSTEREN DEĞERLİ DOST YÜREĞİ TEBRİK EDİYORUM BAŞARILARINIZ BİTİMSİZ OLSUN.NEFESİNİZE SAĞLIK.SAYGIMLA.
Herzaman sayfanızda hece şiirleri okumaya alışkınız.Serbest şiirle karşılaşınca şaşırdım. Duygular öylesine içten,öylesine doğal dökülmüş ki dizelere... Çok beğendim.Kaleminize bu tür şiir de çok yakışmış.
-----------Hani içinde sebebini bilmediğin bir hüzün taşırsın -----------Boşluktan boşluğa savrulur .
Zaten sebebini bilmediğimiz duygular bize bu gizemli şiirleri yazdırır. Açığa vurulmayan duygular her zaman kutsaldır.
Naif gönlünüzün sesini dinlemek güzeldi.yorum da çok yakışmış.Ayrı bir anlam kazandırmış şiire. İlhamınız hiç eksilmesin.Sevmek insana yaşama sevinci verir. Duyarlı gönlünüze selamlar.
Yüreğin muhteşem sevisi, baharın dalında tomurcuk misali açan o masum, mahcup SEVİ' Yİ YİTİRME korkusu... Ve bütün bu derin, naif duyguların aynı naiflikle, aynı derinlikle muhteşem ifadesi... Hele finale yaklaştıkça ve finaldeki söylemler!!! Offffffff ki offffffff !
karşısındakinin onayını beklercesine " Hani..." diye başlayan, söylemek istenileni güçlendirici anlatım şekli şiire çok daha gerçekçi bir hava katmış.
" ... ... Aslında heceyle başlamıştım bu satırları yazmaya Kafiyeden ölçüden ırağa düştü kalemim Bir mısra karaladım Seni anlatmaya hazırlanırken “Perçinleşmiş adeta yüreğin yüreğime” Arkasını getiremedim Sevgimi ifade etmeye yetme kelimelerim Senden başka tek sözcükte kalmadı lûgatımda Belki incitiveririm diye de korkmuyor değilim Gözlerime dokundukça bakışların Zemheri yüreğim bahara dönüyor bir anda Ne olur kaçırma gözlerini Kar yağmasın sineme Hani seni övmeye kalkışmıştım “Yüreğin yüreğime huzur veren sığınak” Beni kollarınla sarıp bırakma demiştim Sensizliğin soğuğunu iyi biliyordum çünkü Sebebini bilmediğim hüzün dedim ya Aslında biliyorum Ya terk edersen "
Çok ama çok güzel dizeler, samimi ve derinden çağlayarak gelen ifadeler... Ve tabii ki, bütünüyle şiir...
değerli kaleme saygıyla, dostça...
RefikaDogan/YeniEdebiAkım tarafından 9/5/2011 2:02:21 AM zamanında düzenlenmiştir.
Çok etkilendim dizelerinizden! Bazen ne kadar kifayetsiz kalabiliyor harfler, sözcükler, duyguların ifadesinde...Ve dizeleriniz, hece/serbest kavgasında taraf olan zihniyete de anlamlı bir yanıt, doğru bir duruş! Şiir ve ona konu olan duygu ve düşün derinliği kendi mecrasını kendiliğinden buluyor zaten; hecenin hiç zaman ve koşulda tükenmeyecek bir varsıllık, bir gerçek olduğunu unut / tur/ maksızın... Ben teşekkür ederim nezaketinize, duyarlılığınıza. Dostlukla, saygıyla...