(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Müebbet'e (XXXVIII) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Müebbet'e (XXXVIII) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Bu şiiri favorilerine ekle " cümlesine tıkladığımda, kendimden çok emindim ve içim rahattı. Gerçekten tebrikler. Özellikle de yaratıcılığına. Bir biriyle organik bağlı, 15 nefis düş okudum...
bu şiiri okudum kalktım bir sigara bir çay içtim tekrar geldim okudum yorum yapmadın punımı peşin peşin verdim ama gene yorum yapmadım bir çay bir sigara daha
bi daha gelmiycem bu şiire yoksa duman altı olcam .))))
sevmiş,inkar etmiş kendine bile sevdiğini,sonunda yenik düşmüş kalbine,aşkını dillendirmiş sesiz çığlıklar atarak,adının harflerini gizlemiş tümcelerin özneleri arasına,neden be hocam zamanında söyleseydin bunları ,sonunda ölüm mü vardı ? nedeni varmıydı bunca çekilen acının...Dipnot :rica etsem şiirini adını değiştirebilirmisin? bu güzelliğe bu ad yakışmamış , sevgi ve saygı ile...
PassengerOfTheNight tarafından 8/21/2011 12:16:23 AM zamanında düzenlenmiştir.
şiir donanımlı bir hava taarruzu kıvamındaydı,okuyucuyu düşünürsek bence(Ki doğrusu budur)soluk aldırarak hücum etmeli derim duygulara...bu şiir bölünmeli,hatta parça parça edilip yeniden sunulmalı okuyucuya...(bence tabi)ukalalığıma aldırmazsan gecenin şiiriydi diyeceğim...
offffffffffff bu sefer haklı çıkacağım sanki günün şiiri değilse ki ömrümün şiiri. Nasıl hasret kaldım ben böyle dolu dolu bir şiir okumaya, nasıl hasret kaldım içindekileri prangalamadan yazan insana, ben nerede kalmışım sana, sen nasıl saklamışsın kendini benden bunca zaman? Yok yok artık kaçmaz şiirlerin gözümden. Burada kaldım, gitmeyeceğim inan, aldım bu şiiri ömrüme asdım, çok sevdim şiiri çooooooook, şair nerelerdeydin ki bunca zaman ?
bir aşk hiç bu denli içli kalemle tanışmamıştı...
Sevgili Roza,
bu serini derhal S/ONA adında hemen kitap basardım
yayınevim olsaydı...
Mısraların akıcılığında sarhoş oldum resmen...
Resmen yüreğim aşka geldi...
VAROL keça kurda...
meselci tarafından 8/24/2011 2:42:41 PM zamanında düzenlenmiştir.