Şiir benim hayatım, şiir bağrımda yâre Rabb’im bu kadar vermiş bulamam başka çâre Yazamıyorum dostlar, ne olur hoş görünüz Yeni moda şairlik ’dörtlük’lerle idâre:))))
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRTLÜK 6 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRTLÜK 6 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))))))))) Helal olsun Hocam hem tebessüm ettirdiniz hem o güzel kaleminizden güzel bir dörtlükle yüreğimize haz bıraktınız. sizin tek dörtlük olarak yazdığınızı biz bir kitap olarak dile getiremeyiz sanırım . saygı selamlarımla Çınar hocama.
şimcik.. dörtlükler yeni modamı bilmem ama benim eskiden yazdığım dçrtlükler de vrr ikilikler de var.önemli olan ne verdiğidir daha önce bi şiirinizde yaptığım yorumu tekrarlayım bazı şirleri vardır bin mısradır alınacak bir ibret olaz bazı şiirler vardrı 2-4 mısradır ama hayatı değiştiri önemli olan verilendir.saygılar.modaya uymak içn değil bi şeyler alıp vermek içindir o 2 veya 4 lüklr ki zaten bi çok büyük arimizin de böyle noktamaları dörtlükleri vardır
* * * Şiir benim hayatım, şiir bağrımda yâre Rabb’im bu kadar vermiş bulamam başka çâre Yazamıyorum dostlar, ne olur hoş görünüz Yeni moda şairlik ’dörtlük’lerle idâre:))))
Güzel, darda kalınca Yaradana sığınmak her inançlı kulun yaptığı güzel bir davranış, hani derler ya "vermeyince Mabud neylesin Mahmut" öyle. Bizlerde Yaradanın bize lütfettiği kadarıyla yazabiliyoruz, fazlasını istesek de olmuyor. Sanat yetenek ve beceridir, yani nice Edebiyatçılar şiir yazamaz her kuralı bilir duygu yoktur. Yaradan nasip ederse olur. Yunus gibi, Aşık Veysel gibi, Karacaoğlan gibi yani yüreği Hakk'a açık bütün, Hakk aşığı kullara nasip olur ilham. İstemekle yazılmaz yazılsa bile duygusuz, tatsız tutsuz olur her yazılan, sıcaklık yoktur. Siz fb'limisiniz sarı mavi kullanmışsınız sayfanızıdaki renkleri. Güzeldi Rabb'imizin verdiklerini anlamanız. Kutlarım, sağlıcakla kalınız yaşamda sevdikleriizle huzur içinde inşallah.
Şiir benim hayatım, şiir bağrımda yâre Rabb''im bu kadar vermiş bulamam başka çâre Yazamıyorum dostlar, ne olur hoş görünüz Yeni moda şairlik ''dörtlük''lerle idâre:))))
hocam harikasınız:)
dörtlükleriniz muhteşem
iyi ki varsınız... iğnelerinizin balın daha iyi olması için olduğunu biliyoruz hocam
Ben bu dörtlüğü kendim için yazdım. İfade ve görüş beni bağlar. Bu benim modam:)))) Tabii ki fikrinize saygı duyuyorum. Burada hiç kimseye yönelik bir küçümseme, bir alay etme asla yoktur. Bunu özellikle vurgulamak istiyorum... Ayrıca özür dilemenize de gerek yoktu...
Şiir benim hayatım, şiir bağrımda yâre Rabb''im bu kadar vermiş bulamam başka çâre Yazamıyorum dostlar, ne olur hoş görünüz Yeni moda şairlik ''dörtlük''lerle idâre:))))
Ben bu dörtlüğü kendimle dalga geçmek için yazdım:))) Alkış tutan yorumlarınızı iltifat addediyorum. Sağ olun. Ne yazık ki ben sizin bana davrandığınız gibi davranmıyorum ve çoğu zaman iğneliyorum:))) Resim olarak da 'arı'yı bu yüzden seçtim:))) Tabii ki maksat iğnelemek değil, bal yapmak... Rahmetli Veysel 'İnleşir beraber yapardık balı' diyor sazına... İşte öyle bir şeyin peşindeyim ben de... 'Beraber, birlikte, el ele ve gönül gönüle... Türk şiiri sizinle ayağa kalkacak, buna inanıyorum...
Aşık kardeşim, gönlü olan herkese şiir yazmak yakışır, bir bana değil:)))))
Şiir benim hayatım, şiir bağrımda yâre Rabb''im bu kadar vermiş bulamam başka çâre Yazamıyorum dostlar, ne olur hoş görünüz Yeni moda şairlik ''dörtlük''lerle idâre:))))
Gülümsetiniz beni yüreğiniz dert görmesin. Şiirlerinizi okuyorum fısat buldukça ve çok güzel kaleminiz susmasın yüreğinize sağlık kutlarım. Sevgiler…
bu kadar da yeterli hiç yoktan iyi hocam tekrar tekrar denerdim senin yerinde olsam. şiir bizim ömrümüz, onsuz yaşayamayız onunla uçar gider bizimle yaşayan gam.
afyondan selamlar. bu gece dönüyorum inşallah yarın görüşürüz.
afet kırat tarafından 9/10/2007 2:40:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ruh vermis, şiirin canlanışı meydana çıkmış.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...