Ne kimseye eyvallah ne kimseye ahım var Ne bir şeyden pişmanlık ne gönülde vahım var Kimseye boyun eğmem el etek öpmem dostlar Edaniye diz çökmem benim bir Allah’ım var
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÖRTLÜK 4 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÖRTLÜK 4 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne kimseye eyvallah ne kimseye ahım var Ne bir şeyden pişmanlık ne kalpte eyvahım var Kimseye boyun eğmem el etek öpmem dostlar Edaniye diz çökmem benim bir Allah''ım var
Hocam müthiş bir dörtlük baştan sona imzadır diyorum tebrikler selamlarımla
Sevgili Gülşen kardeşim, Yorumundan dolayı teşekkür ediyorum; sen benim için müstesna bir insansın, unutma.. Savgili Kadriye, Şiirler kadar temiz kalbin var, ömrünce öyle yaşamanı temenni ediyorum... Sevgili ershazber dostum, Ben de kandilini kutluyorum... Sayın Hasan bey, Senin olduğu gibi benim de içimdedir Allah. Duan için 'bilmukabele' diyorum..
.... Ne kimseye eyvallah ne kimseye ahım var Ne bir şeyden pişmanlık ne kalpte eyvahım var Kimseye boyun eğmem el etek öpmem dostlar Edaniye diz çökmem benim bir Allah''ım var ... Her zaman vardır her şeyle ilgili söylenecek bir söz.Vardır da sizin her şeyle ilgili yüreğinizden ve aklınızdan dökülenler yine size özgü ve harika hocam....Gönlünüze sağlık...
Ne kimseye eyvallah ne kimseye ahım var Ne bir şeyden pişmanlık ne kalpte eyvahım var Kimseye boyun eğmem el etek öpmem dostlar Edaniye diz çökmem benim bir Allah''ım var
Sevgili Afet abla, Dörtlüklerin için teşekkür ederim. Sevgili Hasan kardeşim, sana da yorumun için teşekkür ediyorum.
Sitede bulunan ve bulunamayan bütün dostlarımın kandillerini kutluyor; bütün İslâm âlemine ve bütün insanlığa hayırlar getirmesini Yüce Allah'tan diliyorum..
Ne kimseye eyvallah ne kimseye ahım var Ne bir şeyden pişmanlık ne kalpte eyvahım var Kimseye boyun eğmem el etek öpmem dostlar Edaniye diz çökmem benim bir Allah''ım var..tebrikler üstat saygılarımla Hasan Öztürk
size dostça sözüm var çekinme dinlemekten ne gelirse bu başa geliyor bilmemekten şerefsiz helva yemek şerefli zift yemekten şayet iyi derlerse sakın inanma dostum.
her zaman akıllı ol tat alma yalanmaktan nasibine şükreyle uzak bulunma haktan şerefsizce tok olmak şerefli aç kalmaktan şayet iyi derlerse sakın inanma dostum.
benim görüşüm budur çekinmem söylemekten sen de bana hak verip vaz geçme öğrenmekten şerefsizce yaşamak şereflice ölmekten şayet iyi derlerse sakın inanma dostum.
bir dörtlüğe üç cevap. Kandiliniz kutlu olsun hocam.