geçenlerde susmuştuk hep birlikte öne çıktı biri: - hayır sen yarım susmuştun, gözleri şiirli! susturdu onu öteki: -ben şiir sevmem, sus, çağırma şimdi perileri! somurttu en öndeki - ben yemek yapmayı bilmiyorum diye mi tüm bu saçma gösteri? gülümsedin sen oradan biliyordun gerçeği biz senle birlikte susmayı bile beceremedik ki...
geçenlerde küsmüştük biz seninle hadi bakalım biri göster maharetini şiirsiz de yaşanır değil mi ama öteki görmeyeli çok oldu perileri peki ya sen en öndeki birlikte dondurma yesek mi? sen olmadan da yaşayabilirim değil mi?
dans etmeyi hiç sevmem, birlikte dans edelim mi? sonra gidip geceden aşağı atlayalım yıldızlar da unutsun seni anlatmış mıydım bilmem geçenlerde Ayşe teyze sordu seni -nerde o hayırsız serseri? - Ayşe teyze, gözlerin ne kadar şiirli... kızdı ayşe teyze bana -şarkı söylemeyi bilmiyorum diye mi tüm bu saçma gösteri? ve sen yine biliyorsun gerçeği biz senle Ayşe teyzeyle hiç tanışmadık ki...
susturdum kalabalığı ama var nedeni elini uzatmalı artık bana biri içindekileri unutup şiir yazmalı öteki özlediği gözlerinden belli, perileri ve sen en öndeki kapat perdeleri!
gözlerimiz görünecek yoksa nemli ve bilinecek yüzümüz ne kadar gölgeli...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖLGE İNSANLAR BALOSU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖLGE İNSANLAR BALOSU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gözleri şiirli" bu tek bir cümle bile şiirn ne demek olduğunu ve neden yazıldığını tüm evrene anlatacak kadar değerli. Çünkü şiir gözlerde başşayıp yüreğe inip, kelimelerle kağıtlara dökülebilecek kadar özeldir değil mi?
Farklıydı ve güzeldi. Kutluyorum kaleminizi ve sevgiler yüreğinize
Gözleri şiirli... Mısralarda gözün mavisini de gördük bal rengini de ama bu şiire yakışan en güzel renk bu olsa gerek. Bu baloya kimler davetli bilmem ama şiirler yürüyor maskelerin ardında bu kesin. Tebrik ederim. Saygılar...
geçenlerde küsmüştük biz seninle hadi bakalım biri göster maharetini şiirsiz de yaşanır değil mi ama öteki görmeyeli çok oldu perileri peki ya sen en öndeki birlikte dondurma yesek mi? sen olmadan da yaşayabilirim değil mi? yüreğine sağlık çok güzel harika olmuş
susturdum kalabalığı ama var nedeni elini uzatmalı artık bana biri içindekileri unutup şiir yazmalı öteki özlediği gözlerinden belli, perileri ve sen en öndeki kapat perdeleri!
gözlerimiz görünecek yoksa nemli ve bilinecek yüzümüz ne kadar gölgeli...
Nemli gözler duygulu yürelerin gözleridir,varsın bilinsin ne çıkar ? hangi gönülde yara, sızı yok ki,hangi göz nem tanımamştır ki? tebrik ediyorum çok çok güzel onurlu dizeler başarılarınız daim olsun değerli dost.selam dua ile.