o da çocuktu ! oyunlarına almadılar ki onu... haklı bulurdu onları çocuk kalbiyle çünkü kendisi biraz çirkindi, oysa bilmezdi ki oyunlar tüm çocuklar içindi .
burnundaki beni ahhh olmasaydı ve annesi saçlarını hep sarmasaydı o da normal çocuklara benzerdi bunları düşünmek onu üzerdi
tek kaldı arkadaşı olmayınca bir aynayla konuşuyordu anca "Ayna, ayna! Benden çirkini var mı bu dünyada ?" Sanki ayna bile " Daha çirkin yok.!" derdi ...
belki aralarına alsalardı onu oynasalardı onla köşe kapmaca oyunu onun da rüyaları gerçeğe dönerdi o da diğer çocukları severdi.
tek dostu konuşan bir ayna olmasaydı, o çocukken bu kadar yalnız kalmasaydı, ve birazcık oyun oynasaydı, sanıyor musunuz ki, pamuk prenses’ e o elmayı verirdi? ve sanıyor musunuz ki, ona bugün cadı denirdi ...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
O DA ÇOCUKTU ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
O DA ÇOCUKTU ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hep düşünmüşümdür ceylanlar aslanları yese gene gözüme aslanlar hain, ceylanlar sevimli görünür müydü acaba?? İnsan önce kendinden başlar zehirlemeye öyle mi ?
Sen O aynaya bakmayı bilmemişsindir.Cadıları bile melek gösteriyorken, bir güzele nasıl çirkinsin der... Şiir güzel ama aynayı beğenmedim, ola ki bir yerler de rastlarsam yandı :)
Off! Çok karamsar ve acıtan bir şiir. Umarım sizin düşünceleriniz değildir. Çünkü; hiçbir insan böyle düşünmemeli. Kimse kendisine çirkin dememeli. Ne kadar içimi acıtsa da , etkili bir şiir. Kutlarım.
tebrikler
dilerim yaşadığın şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
A.E.O