(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİYE? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİYE? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir öncelikle şairinin düşünceleri ile dolar,sonra okuyanlar anlamak istediklerini anlarlar ve bu düzen hep böyle sürüp gider. Bazen şairde cevabını bilmediği şiirler yazar.Açıkcası şiirinizden ''niye'' sorusunu bulmak imkansız.. Cevabını biliyorsanız bizimle paylaşırmısınız ? çokmu zor oldu sorum.
Ahh benim bu aceleci hallerim. :) Her daim yanıltıyor beni. 3 vakte kadar bekleyelim bakalım. Neyse halimiz çıksın falımız... Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.
Okurken dizelerinizi sanki bir terslik var gibi geldi sevgili şairem.. Lütfen bu paylaşımıma kırılmayın olur mu? Gece hüzün, gece derin, gece siyahi yorgan gibi örter tüm kötülükleri kirlilikleri.. Gündüz ışık, pırıltı.. Yeni umut.. Tutunuş canlanması herşeyin.. Aydınlığa çıkması..
Geceyi bekledi kederini örter diye Gündüzü bekledi kederini yırtar / diye olsa sanki daha doğru bir tanımlama ve vurgu olurdu diye düşündüm.. Elbet karar sizin, sadece paylaşımdı benim ki.. Saygı ve sevgilerimle...
Ne mutlu bana ki; bir şekilde dikkatten kaçanı tarafınıza sunabilmişim.. Varsın hatalar, yanlışlar, yanlışlıklar kelimelerde, dizelerde olsun şairim..Düzelir, düzeltilir.. Yüreklerde olmasın yeter ki.. Dilerim hayat denilen bana sunduğunuz pembeliği ömrünüze sunsun. Onurlandırmışsınız.. Teşekkür ederim.
Aaaaaa size çok çok teşekkür ederim. Zaten şiirin aslı o şekilde . Gecenin bir yarısı ekleyince dizeler birbinize karışmış. Yorumunuza baktım şaşırdım. Allah Allah diyorum zaten şiir o şekilde. Asılı olan şiiri de okuyunca çözdüm olayı :) Saygılar efendim...
Başını önüne eğme kardeşim
Hayat çok başladı bittiği yerden
Asla ümidini kesme kardeşim
Dağ ne kadar yüksek olursa olsun
Bir kenarı yol olur yol kardeşim
ALLAH ın rahmeti keremi boldur
Asla ümidini kesme kardeşim
Asla ümidini kesme kardeşim
Yüreğine sağlık
Tebrikler
Dilerim yaşadığın şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar
Selam ve dua ile
A.E.O