sayısız rengin içindeydin oysa seni siyahtan azad ettiğimden bîhaber kırık bir testiden boşalırcasına akıp gittin yüreğimin dehlizlerine buz gibi aşk gibiydin ben seni işte öyle, su gibi renksiz şeksiz senden uzakta / y a l n ı z sevdim
kıyametimi ellerimde taşımışım yıllarca koynumda, semeresini yüreğime yüklediğim semender her gece sırlanmış bir aşka inkılâb eder nasılsa her gün/ahıma ses veren dağlar kadar intihar kokar gecenin karanlık koyakları simsiyah bir gergeftir gözlerine hapsettiğin gök nazarın kıyama durduruyor gökte yıldızları
gözlerimden damlasa yüreğindeki çeliğe bir damla yaş tomurcuk bir gül olup açmaz mıyım yine de diken kesiği sır g ü l üzgülü dudaklarında
dağlar eğildiği an ayaklarına tut toprağın nabzını usaresini kustuğum kederlere mukabil şiir tadındadır illâ kuytularda yeşerttiğim her bir mavi umut per tutmuş hadsiz yaralara pir-i mûgandır dudaklarından içtiğim sükût…
ansızın vurulan bir güvercin gibi döne döne bir katre kızılcık şerbeti gibi şakaklarıma ağarak ve hüznü al al kefen yapıp gözlerime sessizce sükûta kanatlanan bir söz mağrurluğunda kanıyor iki kaşımın tam da ortasından leyl-i firak
deli bir kısrak olur şahdamarımda ufuk çizgisi nedir bilmeyen günsüz doğar sayende aşk y ı l d ı z lı tepelerden mihrin, ölümmüş özüme yine de sen ölme /eriyen bir vaktin kollarında/ yerine ben ölmeden…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
mihrin ölümdür şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
mihrin ölümdür şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hocam, üstadem! Ne güzel bir şiir bu. İnsanın içini şiirle doldurup şiir yazma iştiyakı bahşeden bir güzellik. Benim güne yazılı şiirim bu oldu. İzin verirseniz bir programda da okutmak isterim. Selam ve dua ile...
Olcay hocam,sizi sayfamda görmek beğeninizi almak çok değerli benim için,bazan şiir adına konuşabilecek bir yakına ne çok ihtiyacım olduğunu düşünüyorum sizi görünce, siz ne de olsa bu işin ilmini okumuşsunuz. programınızda elbette okutabilirsiniz şiiri. uzun bir aradan sonra paylaştım bu şiiri,bazı mısralarında İstanbul kokusu bile var hatta... tekrar teşekkürler beğeniniz için,Konya davetimi yinelemek isterim... sevgiler...
Şiirlerinizi arşivliyorum biriktiriyorum...sadece kendim arada sırada okumak için....
kp_derdeste tarafından 8/2/2011 2:44:42 PM zamanında düzenlenmiştir.
kp_derdeste tarafından 8/3/2011 11:36:06 AM zamanında düzenlenmiştir.