Okuduğunuz şiir 30.12.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
elif - lâm aşkına
yine gelme o münbit kalbin içinde nice kelebekler uçmadan ve su yüzüne yazmadan gül adımı savurmadan zamanı ansızın saçlarıma yine gelme beyaz at/lı/larla geçmeden karanlıkların üzerinden
heyhat kuşlar bir garip bu sabah italik bir hiç’lik var kırık kanatlarında cebimde iki misket diğerinde vakti geçmiş adalara iki bilet…
eprimiş bir kefene gizlenmiş zevalsiz bu düş neye gebe dersin derviş gözlerinde üstüme alındığım müstehzi bir gülüş evcil sımsıcak bir ocak başı sevdası hadi yeniden tazele hayatı dem/li olsun bu dem sebepsiz değil elbet bu aşk-ı bâkiye teveccühüm aradaki misaka binaen ellerindendir hükmüm
ferini simsiyah bir melâle çaldırdım gözlerimde sözde mavi elif olduğum zamanlar lâm sanırdım seni ondandı hayaline sımsıkı sarılmaklığım…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
elif - lâm aşkına şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
elif - lâm aşkına şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir nefis herzamanki gibi ss_berceste kaleminden elimizden tutup sürükleyen düşündüren hissettiren şiirlerden okudum hatta hissettim ama dedim "içinde bahar taşımayana kim bahar getirebilir ki" su üstüne yazılsa da -m.şekür'ün çok güzel bir kitabıdır su üstüne yazı yazmak aklıma gelmişken tavsiye etmeli :-)- isim savrulsa da saçlara zaman dışımızdan getirilip önümüze serilen bahar kaç günlük ömrüyle gelir ki önemli olan içimizde bir bahar yeşertmek değil mi şaire derse ki baharı bilen gelsin içimdeki baharı görmeye o zaman söz düşmez kimseye... elif ve lam için ayrı bir parantez açmalı -ama kaç paranteze sığar ki elif ve lam görünen ve görünmeyen yüzüyle- elif lamın el-if-i lam elifin ayağı ruh beden yok daha ötesi......
yine gelme o münbit kalbin içinde nice kelebekler uçmadan ve su yüzüne yazmadan gül adımı savurmadan zamanı ansızın saçlarıma yine gelme beyaz at/lı/larla geçmeden karanlıkların üzerinden
eprimiş bir kefenin içine saklanmış olan bu suçsuz düş'ün neye gebe olduğunu dervişe soruyorum...detay bir açıklama değil,sadece cümle olarak çevirdim. kısacası gebe olan derviş değil... teşekkürler, sevgiler...
saygılar...
kp_derdeste tarafından 3/1/2012 5:13:11 PM zamanında düzenlenmiştir.