(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Iskalanmış Hayatlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Iskalanmış Hayatlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar temel hukuki,sosyal,ailevi,dini değer yargılarından uzaklaşırsa bu sonuç kaçınılmazdır.Bu bir sebep değil sonuçtur.Bu sonucu oluşturan temel nitelikleri irdelemek sanırım sağlıklı neticeye ulaştırır.21. yy.da hala temel insan haklarından yoksun bırakılan inancından dolayı horlanan insanların yaşadıkları bu yavrularımızın yaşadıklarından azmı?Bunlar hiç olmasa can güvenliği az buçuk var.Irak'ta,Afganistan'da,Çeçenistan'da,Osetya'da,Keşmir'de vs. vs. dünyanın bilmem neresinde ki emperyalizmin zülmü altında inleyen yavrular da aynı konumdadır.
Duyarlı yüreginize sağlık,selam ve tebriklerimle efendim..
Harikaydı hocam. Hayata buralardan bakabilmek, es geçmemek, yaşadıkları ve yaşattıkları olumsuzluklardan dolayı potansiyel suçlu muamelesi yapıp yargılamamak yazdırabiliyor bu dizeleri. Çözümsüzlükler arttıkça ve insana yatırım yapılmadıkça maalesef böyle çok şiir yazacağız. Yazalım da zaten sanatın ne güçlü bir silah olduğunu unutmadan. Selam ve saygılarımla...
işte benim aylarca anlatmak istediğimi şiirde anlattın sevgili arkadaşım ve hemşerim çok güzel duygu dolu dizelerini yürekten kutlarım beğeniyle okudum güzel yüreğine sağlıkarkadaşım, sevgilerim kocaman ca ...
çözüm olduğu halde ilgilenilmeyen bu toplumsal soruna çözüm ünlü bir belediye başkanı / kaymakam / emniyet müdürü hatta valinin bu çocuklardan biri tarafından gece bir saatinde önünün kesilmesi gerek sanırım.tebrikler duyarlı şiirinize.
bu yürek yaralarının kapanmayacağından endişeliyim...
imkansız sınırındalar...bir istanbullu olarak her an her yerde bu sahipsiz ve kullanılan çocuklarımızla yüz yüzeyiz...ürküntü verebilecek boyuttalar..nasıl yardım edebileceğimiz hakkında bir fikrimiz yok...korkutorum yaklaşmaya...saldırgan olabiliyorlar....tıkanıp kalıyorum...
ne güzel bir konuyu dile getirmişsin aslım..sağol...sevgimle...aşk daim olsun...cg
kupkuru bir evlilik türküsü olmasın dilimizde,dünyaya getirdiğimiz evlatlarımıza sahip çıkmazsak sonucu elbet bu olacaktır,bu cocuklar istemediler dünyaya gelmelerini onu dünyaya getiren ananın babanın ayıbıdır.Bakmayacağınız evladı dünyaya getirip günahlarına girmeyin..Yazıktır bu gül fidanlarına..Kutlarım.
Bunlar belki zamanın zehrini soluyorlar! Ama; Birbirlerinin dizlerinde, insanlığı uyuyorlar. Bizim rantçılarda insanlık nerde? Bir birlerini vurduruyorlar.
beş puan verirken tüyler diken diken.
Çok güzeldi... tebrik eder, Selamlar, saygılar sunarım.
sıkıca kavrayabilselerdi
koparmasalardı ipini
hayatı ıskalamaz
izbe sokak başlarında
solumak zorunda
kalmazlardı zamanın zehrini
TEBRİKLER.