(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
bu muhteşem şiirini yedeğime aldım Aslım... gerçekten ifade zenginliği sesi ve duygusu çok güzel... gönlüne kalemine bereket... sevgiyle aşk daim olsu...cg
İki denizde vurgun yedim Birisi hüzünlere davet ederken Diğeri sevinçleri müjdeliyordu İkisine de ağza alınmayacak şeyler söyledim Artık çok geç dönemezsin Aşk varsa yüreğinde Hem cennette hem cehennemdesin-
Zamanın algısında kapanmayan yara Kimi ayrılık der adına kimisi hicran Ne müntehir geceler vardır anımsanmaz Neden ellerim üşür sanki günbatımında Yaşamak isterken her türlü sevinci Hüzünlere alışıp gideriz şimdi Eksik olmaz penceremden sulusepken Söyle sevgilim! Hangi sözün temreni incitmiş o naif yerini söyle...
Gülünce zerdali çiçekleri açardı yüzünde Şaraba bulanmıştı gül Kadehlerde envai çeşit düşler Kederleri yakmıştık şöminede Ürperirdim büyülü sözcüklerle Anılar yerle yeksan iken Emanetim duruyor mu yerli yerinde Hangi tiradla kapanır bu perde Hangi pandomim anlatır bu meseli Söyle sevgilim! yokluğun aleviyle tutuşan yerini söyle...
Ben haşır neşirken şiirle Sen kulağıma aşk sözcükleri söyle Islığına tutturduğun türküyle karşıla günü Asi ve serseri gülüşünü takın beni öptüğün yerde Bitmeyen aşkımızı haykır gökyüzüne Söyle sevgilim! vedadan rehin duyguların rengini söyle...
Sığınırken her gece mabedine Kapındaki ayak sesini dinle Katıksız düşler büyüt mavilerde Bizim için mutluluk Ne eyfel kulesi Ne louvre müzesi Mutluluk iki yürek mesafesi İki bakışın birbirine değmesi Bir tüfek Bir köpek Bir de dağ kulübesi Ne de olsa şairlik var serde Söyle sevgilim! vuslata giden yolları söyle...
Güne düşen sevdaya dair güzel yürek sesini kutladım tebrikler Sayğılar
Gülünce zerdali çiçekleri açardı yüzünde Şaraba bulanmıştı gül "Kadehlerde envai çeşit düşler Kederleri yakmıştık şöminede Ürperirdim büyülü sözcüklerle Anılar yerle yeksan iken Emanetim duruyor mu yerli yerinde Hangi tiradla kapanır bu perde Hangi pandomim anlatır bu meseli Söyle sevgilim! yokluğun aleviyle tutuşan yerini söyle..."
Sığınırken her gece mabedine Kapındaki ayak sesini dinle Katıksız düşler büyüt mavilerde Bizim için mutluluk Ne eyfel kulesi Ne louvre müzesi Mutluluk iki yürek mesafesi İki bakışın birbirine değmesi Bir tüfek Bir köpek Bir de dağ kulübesi Ne de olsa şairlik var serde Söyle sevgilim! vuslata giden yolları söyle...
Aslı Aydın
güzel şiirlerinizi özlemiştim,başarınızı ve şiirinizi kutlarım Aslı hanım,teşekkürler,saygımla,selamlar...
Bazı nedenlerden ötürü epeyce uzak kalmışım,haklısınız... Bu akşam Gökhan Sezen'le birlikte olan konserimize umarım teşrif edersiniz. Görüşmek dileğiyle... Çok teşekkür ederim. Saygılar...
Ben haşır neşirken şiirle Sen kulağıma aşk sözcükleri söyle Islığına tutturduğun türküyle karşıla günü Asi ve serseri gülüşünü takın beni öptüğün yerde Bitmeyen aşkımızı haykır gökyüzüne Söyle sevgilim! vedadan rehin duyguların rengini söyle...
Günün güzelliğini bizlere sunan sevgili şairemizi candan tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam sevgiler.
Sayın şair sadece bir göz atayım dedim çıkmadan, öncelikle iyi bir kalem kokusu var kesin. İlk bölüm çok iyi bir sunum..
ama final çok hoş ve çok iyiydi muazzam derken son dize işi bozdu... üstte mesafesi.. değmesi...kulübesi gibi gayet akışkan dayanakları varken son dize havada kalmış bence..
Bizim için mutluluk Ne eyfel kulesi Ne louvre müzesi Mutluluk iki yürek mesafesi İki bakışın birbirine değmesi Bir tüfek Bir köpek Bir de dağ kulübesi Ne de olsa şairlik var serde Söyle sevgilim! vuslata giden yolları söyle...
vuslata giden yol hangisi... olsa sizce de daha iyi olmaz mıydı? ki müthiş bir final çok etkileyici bir anlatımın bal tadı olurdu..
yürekten tebrikler çok çok iyi şiire ; ki sadece final bölümü (son dize uyumsuzluğu) hariç bana göre tek başına bir şiirden çok.
Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim. Finale gelince,bazı şeyler okuyucunun takdirine bırakılır. Vuslata giden yol için, siz başka bişi düşünürsünüz,diğer okyucu daha başka. O nedenle herkes dilediğini düşünmekte özgürdür. Şiirle ve sevgiyle kalın...
Ne müntehir geceler vardır anımsanmaz * Hangi tiradla kapanır bu perde Hangi pandomim anlatır bu meseli * Ekilecek yere dikkat edilmeden öylesine serpilen ekenekteki değişik türden yabancı tohumlar gibi... (Müntehir,tirad,pandomin) Çimlenmeden ayıklamak zahmet mi olurdu?
Tiyatroyu bilen bir insan için bu sözcükler yabancı olmasa gerek. Ki pandomim sıklıkla karşımıza çıkan bir sözcüktür. Hep aynı sözcükleri papağn gibi tekrarlamak yerine sözcük dağarcığımızı genişletmemiz gerek diye düşünüyorum. Değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Şiirle ve Sevgiyle...
o kasırgalar hasreti körüklerken aşk diriliyor yeniden. Sevgili Mehtap,çok teşekkür ederim. Bugün ilk yorumu senden geldi. Vefalı olduğunu hissettriden her daim. Sevgiler...
gerçekten ifade zenginliği sesi ve duygusu çok güzel...
gönlüne kalemine bereket...
sevgiyle
aşk daim olsu...cg